El Consell Comarcal del Bages treballarà el 12O

Publicat el 09 d’octubre de 2012 a les 17:26
Estelada onejant a la façana del Consell. Foto: AdD.

Part del personal del Consell Comarcal del Bages anirà a treballar el divendres 12 d'Octubre, Dia de la Hispanitat. Els treballadors pretenen "que sigui un acte laboral-reivindicatiu en el que reflexionem i plantegem el sentit que té en l'actual context social i polític nacional la celebració de festes com la Hispanidad o la Constitució".

Així mateix es pregunten "com podem reivindicar estructures d'estat, defensar el dret a decidir, la independència, i al mateix temps celebrar idees o textos legals que vulneren, s'oposen o s'utilitzen per frenar les aspiracions nacionals de la ciutadania de Catalunya?"

Els convocants pretenen que el dia 12 d'Octubre "sigui una primera jornada reivindicativa amb l'objectiu que des de l'actuació local i personal s'extenguin i generin noves iniciatives" tant en altres administracions de la comarca com a l'àmbit de l'empresa privada "per tal de fer respectar també des de la festivitat les opcions nacionals i la coherència dels treballadors/es entre el seu dret a treballar i celebrar festius i la seva consciència nacional".

El Consell Comarcal del Bages estarà obert de 9 a 14 hores. El registre no es podrà obrir i no es garanteix el funcionament ordinari de tots els Serveis.