El nou manifest presentat aquest dimarts a Madrid en contra de la "destrucció d'Espanya" serveix al PSC per marcar distàncies envers el PP, Ciutadans i UPyD, amb qui s'hi sent ben còmode sota el paraigües de Societat Civil Catalana. Aquest nou manifest -avalat per Arcadi Espada, Albert Boadella i Mario Vargas Llosa- "no coincideix amb la postura del PSC", ha assegurat aquesta tarda el portaveu parlamentari del PSC, Maurici Lucena.
"Reclamem una línia permanent de contacte entre els dos governs, que els permeti dialogar i arribar a acords sobre l'eventual consulta, que creiem imprescindible. El manifest va en una línia molt en contra", ha defensat Lucena, que tot seguit ha expressat el "màxim respecte" envers els signataris.
El PP Català (PPC), en canvi, s'ha mostrat eufòric amb aquesta nova iniciativa. "Qualsevol plataforma que defensi la legalitat, la vigència de la Constitució, la convivència, el trobar solucions..., la valorem positivament. Valorem que és bo que els ciutadans tinguin plataformes en contra del pensament únic", ha sentenciat el portaveu popular, Enric Millo.
El PSC aprofita el manifest espanyolista per distanciar-se de PP i C's
La plataforma avalada per Espada, Boadella i Vargas Llosa- "no coincideix amb la postura del PSC", diu Lucena
ARA A PORTADA
Publicat el 15 de juliol de 2014 a les 16:55
Et pot interessar
-
Política La immigració aprofundeix la divisió entre la Moncloa i el PP
-
Política La Moncloa impugna el veto del PP i Vox a les celebracions musulmanes a Jumella
-
Política Més delegacions i reubicacions d'oficines: els detalls de l'estratègia internacional d'Illa
-
Política La judicialització canvia d'aires i aboca Sánchez a una tardor calenta
-
Política Les urgències de Collboni en tornar de vacances
-
Política Radiografia del primer aniversari de la investidura d'Illa