El nou manifest presentat aquest dimarts a Madrid en contra de la "destrucció d'Espanya" serveix al PSC per marcar distàncies envers el PP, Ciutadans i UPyD, amb qui s'hi sent ben còmode sota el paraigües de Societat Civil Catalana. Aquest nou manifest -avalat per Arcadi Espada, Albert Boadella i Mario Vargas Llosa- "no coincideix amb la postura del PSC", ha assegurat aquesta tarda el portaveu parlamentari del PSC, Maurici Lucena.
"Reclamem una línia permanent de contacte entre els dos governs, que els permeti dialogar i arribar a acords sobre l'eventual consulta, que creiem imprescindible. El manifest va en una línia molt en contra", ha defensat Lucena, que tot seguit ha expressat el "màxim respecte" envers els signataris.
El PP Català (PPC), en canvi, s'ha mostrat eufòric amb aquesta nova iniciativa. "Qualsevol plataforma que defensi la legalitat, la vigència de la Constitució, la convivència, el trobar solucions..., la valorem positivament. Valorem que és bo que els ciutadans tinguin plataformes en contra del pensament únic", ha sentenciat el portaveu popular, Enric Millo.
El PSC aprofita el manifest espanyolista per distanciar-se de PP i C's
La plataforma avalada per Espada, Boadella i Vargas Llosa- "no coincideix amb la postura del PSC", diu Lucena
ARA A PORTADA
Publicat el
15 de juliol de 2014 a
les 16:55
Et pot interessar
-
Política
Missatges i riscos de la fotografia dels pressupostos
-
Política
Els catalans que manen a Silicon Valley
-
Política
«Hem d'operar en l'economia amb les eines que tenim perquè si n'esperem més de Madrid serà molt lent»
-
Política
Florentino Pérez i Isabel Díaz Ayuso recorren al dit de Mourinho
-
Política
Què hi ha en joc a Andalusia?
-
Política
Fernando Carrera serà el candidat del PSC a l'alcaldia de Badalona
