El nou manifest presentat aquest dimarts a Madrid en contra de la "destrucció d'Espanya" serveix al PSC per marcar distàncies envers el PP, Ciutadans i UPyD, amb qui s'hi sent ben còmode sota el paraigües de Societat Civil Catalana. Aquest nou manifest -avalat per Arcadi Espada, Albert Boadella i Mario Vargas Llosa- "no coincideix amb la postura del PSC", ha assegurat aquesta tarda el portaveu parlamentari del PSC, Maurici Lucena.
"Reclamem una línia permanent de contacte entre els dos governs, que els permeti dialogar i arribar a acords sobre l'eventual consulta, que creiem imprescindible. El manifest va en una línia molt en contra", ha defensat Lucena, que tot seguit ha expressat el "màxim respecte" envers els signataris.
El PP Català (PPC), en canvi, s'ha mostrat eufòric amb aquesta nova iniciativa. "Qualsevol plataforma que defensi la legalitat, la vigència de la Constitució, la convivència, el trobar solucions..., la valorem positivament. Valorem que és bo que els ciutadans tinguin plataformes en contra del pensament únic", ha sentenciat el portaveu popular, Enric Millo.
El PSC aprofita el manifest espanyolista per distanciar-se de PP i C's
La plataforma avalada per Espada, Boadella i Vargas Llosa- "no coincideix amb la postura del PSC", diu Lucena
ARA A PORTADA
-
-
-
Rodalies només normalitza els talls i els transports alternatius: no hi ha data de recuperació del servei Marc Orts i Cussó
-
El govern espanyol posa una nova unitat i més gent a fer «manteniment preventiu» a Rodalies Redacció
-
Els sindicats ferroviaris surten de la reunió amb Puente amb la voluntat de mantenir la vaga Redacció
Publicat el
15 de juliol de 2014 a
les 16:55
Et pot interessar
-
Política
Els metges veuen «possible» que la reincorporació d'Illa sigui abans del que es preveia
-
Política
El govern espanyol demana a Junts que faci un «esforç» i no deixi a l’estacada famílies vulnerables
-
Política
Lluís Llach acusa la resta d'entitats de «sobreprogramar» la manifestació de l'ANC per Rodalies
-
Política
Exigir pressupostos
-
Política
Quan el somni era fer un país normal: deu anys sense Muriel Casals
-
Política
Musk obre foc contra Pedro Sánchez: «És un tirà i un traïdor al poble d'Espanya»
