Els sindicats han aprofitat la celebració de la Diada de l'Onze de Setembre per cridar a la participació en la vaga del 29-S.
Els secretaris generals d'UGT i de CCOO, Josep Maria Àlvarez i Joan Carles Gallego, han subratllat que aquesta Diada és especial i no ha de servir només per reivindicar més autogovern. "Cal deixar clar que el 29-S paralitzarem el país per exigir que la sortida de la crisi no s'ha de fer retallant els drets laborals i socials", ha indicat Gallego en declaracions als periodistes després de fer l'ofrena floral davant del monument de Rafael Casanova.
En la mateixa línia, Àlvarez ha advocat per aturar una reforma laboral que va "contra els drets dels treballadors".
ARA A PORTADA
-
Societat Grans súpers a dins de mercats municipals: així s'estén (i es paga) el model a Barcelona David Cobo | Ànnia Monreal
-
Societat Els supermercats grans també creixen a Barcelona: se n'han obert 141 en 10 anys Ànnia Monreal | David Cobo
-
-
Societat «Les elits encara pensen que la recerca és finançament, quan és talent i regulació» Pep Martí i Vallverdú
-
Economia «El que volem veure és el pla d'infraestructures que prepara el Govern» Pep Martí i Vallverdú
Publicat el
11 de setembre de 2010 a
les 15:19
Et pot interessar
-
Política
Operació per blindar la pluralitat del Congrés abans de la tempesta ultra
-
Política
Les assignatures que el Parlament ha deixat per setembre
-
Política
L'incendi de la Vall d'Uixó no revifa la flama de la indignació
-
Política
La Fiscalia investiga l'exnúmero dos d'Empresa del govern d'Aragonès
-
Política
Calama rectifica i admet parcialment la petició de nul·litat de Zapatero
-
Política
La Fiscalia refreda l'amnistia de Jové i Salvadó malgrat l'aval europeu
