Els temps estan canviant: Fèlix Millet i Jordi Montull són a la presó. Un dels -pocs- avantatges d'aquesta crisi és que dóna peu a una catarsi creïble en la manera de gestionar els recursos públics. Moralment, els casos de corrupció que han anat esclatant no contribueixen gens a mantenir la confiança dels ciutadans en la seva administració, però també és cert que ara hi ha una opció clara per acabar amb unes pràctiques generalitzades de, com a mínim, una gran laxitud a l'hora de fer circular els diners públics.
Els partits catalans han de regenerar-se. I si no és per convicció serà perquè, almenys durant molts anys, no hi haurà diners per a tants càrrecs inútils, tants inútils amb càrrec, tanta empresa subsidiària, tant subsidi d'empresa, tants amics que fan informes i tants informes amb llistat d'amics... Això s'ha acabat, simplement perquè ja no es pot pagar.
El cas és que hi ha una oportunitat i s'ha d'aprofitar. Però no només per fer net; també per retornar l'ètica als polítics del futur. Ens hi va tot.
ARA A PORTADA
-
-
El pla Àsia del Govern: diversificació de mercats, reforç del turisme i cooperació tecnològica Redacció
-
-
Els grups de treball bilaterals sobre inversió de l'Estat a Catalunya encara no s'han reunit el 2025 Redacció
-
Cinc grans preguntes que ha de respondre Carlos Mazón a la comissió d'investigació de la dana Lluís Girona Boffi
Publicat el 17 de juny de 2010 a les 21:59
Et pot interessar
-
Política
El Parlament commemorarà el mil·lenari del parlamentarisme català el 2027
-
Política
Josep Sánchez Llibre al rescat
-
Política
L'eliminació dels pisos turístics s'estén a la Barcelona metropolitana: Cornellà també els vetarà
-
Política
El Govern mobilitzarà 1.000 milions d'euros fins al 2030 per potenciar la intel·ligència artificial
-
Política
ERC ajorna la proposta de l'IRPF al Congrés per no «distorsionar» la negociació pel finançament
-
Política
La sentència d'Estrasburg esvaeix totes les esperances de l'independentisme?
