Els temps estan canviant: Fèlix Millet i Jordi Montull són a la presó. Un dels -pocs- avantatges d'aquesta crisi és que dóna peu a una catarsi creïble en la manera de gestionar els recursos públics. Moralment, els casos de corrupció que han anat esclatant no contribueixen gens a mantenir la confiança dels ciutadans en la seva administració, però també és cert que ara hi ha una opció clara per acabar amb unes pràctiques generalitzades de, com a mínim, una gran laxitud a l'hora de fer circular els diners públics.
Els partits catalans han de regenerar-se. I si no és per convicció serà perquè, almenys durant molts anys, no hi haurà diners per a tants càrrecs inútils, tants inútils amb càrrec, tanta empresa subsidiària, tant subsidi d'empresa, tants amics que fan informes i tants informes amb llistat d'amics... Això s'ha acabat, simplement perquè ja no es pot pagar.
El cas és que hi ha una oportunitat i s'ha d'aprofitar. Però no només per fer net; també per retornar l'ètica als polítics del futur. Ens hi va tot.
ARA A PORTADA
Publicat el 17 de juny de 2010 a les 21:59
Et pot interessar
-
Política
Només hi ha dues Espanyes?
-
Política
Sánchez i Feijóo se citen per abordar polítiques de defensa en ple xoc pel finançament
-
Política
Acord entre PSC, ERC i els Comuns per l'increment de la taxa turística
-
Política
El Govern preveu eliminar 19 taxes en la llei d'acompanyament de pressupostos
-
Política
Trepitjar-se la manguera amb l'habitatge
-
Política
Què hauria de passar perquè Catalunya tingués el concert econòmic?
