El secretari polític de Podem, Íñigo Errejón, ha intentat seduir Catalunya amb un sentit discurs durant l'acte de En Comú Podem a l'Hospitalet de Llobregat i en català. "Catalunya no ha faltat mai a cap revolució democràtica", ha defensat, motiu pel qual ha pronunciat un "us necessitem". "Catalunya ha estat sempre el millor de la nostra història compartida", ha seguit Errejón, qui també ha manifestat que espera tornar a Catalunya l'any que ve perquè hi hagi un referèndum sobre la independència.
Deixant de banda l'eix nacional i tornant al castellà, el seu discurs ha agafat un caire més social per mostrar-se contundentment en contra de la reforma laboral. "Clar que s'han de fer reformes laborals, però no per sota, sinó per dalt", ha proclamant. si t'ha d'endollar Endesa o Repsol que et votin Endesa i Repsol, però a nosaltres ens votarà la gent".
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=SDp_iA3ji-0[/youtube]
Errejón: «Necessitem Catalunya. Mai ha faltat en cap revolució democràtica»
El secretari polític de Podem pronuncia bona part del seu discurs en català | Espera tornar al Principat per celebrar un referèndum sobre la independència
Ara a portada
Publicat el 05 de desembre de 2015 a les 18:50
Et pot interessar
-
Política Espanya és el país que menys inverteix en defensa de l'OTAN
-
Política La Fiscalia Superior de Catalunya diu que ha actuat «raonablement ràpid» en les peticions d'amnistia a independentistes
-
Política Sánchez anuncia 1.300 milions d'euros en 10 anys per construir pisos «més ràpid»
-
Política La Moncloa rectifica i busca fórmules per no comprar bales a Israel