El conseller d'Empresa i Ocupació veu molt difícil un acord entre Junts pel Sí i la CUP per formar govern. Ho ha dit aquest dilluns en un col·loqui empresarial organitzat per Esade a Sant Fruitós de Bages en què ha remarcat que el model econòmic de les formacions és "incompatible" en "alguns aspectes".
Per Puig hi ha "línies vermelles" que Junts pel Sí no hauria de creuar en la negociació. Tot i això, ha assegurat que no hi ha cap altra "alternativa" que no passi per un acord ambdues formacions, "almenys" abans de les eleccions espanyoles del 20 de desembre.
Les declaracions de Puig arriben al mateix dia que la CUP ha deixat entreveure una escletxa en la possibilitat de formar part de Govern i que ERC ha proposat Carme Forcadell com a presidenta de la Generalitat.
Felip Puig veu difícil un pacte entre Junts pel Sí i la CUP
Política
El conseller d'Empresa i Ocupació creu que el model econòmic de les formacions és "incompatible" en "alguns aspectes"
ARA A PORTADA
-
Política La Diada del 2026, en marxa: càrregues al Fossar per l'acte d'Aliança Natàlia Pinyol | Neus Climent
-
Política Militants d'extrema dreta agredeixen el fotoperiodista Jordi Borràs al Fossar Natàlia Pinyol
-
-
-
Política El Suprem aplana el camí per amnistiar Puigdemont si el TC avala el recurs de Turull Bernat Surroca Albet
Publicat el
19 d’octubre de 2015 a
les 20:30
Et pot interessar
-
Política
L'última espernegada
-
Política
El Poder Judicial es regira contra Sánchez per les acusacions de «lawfare»: «És d'una extraordinària gravetat»
-
Política
ERC proposa suprimir l'Audiència Nacional i sancionar els policies que retirin estelades
-
Política
Albiol vol expropiar un monestir per fer-hi un centre temàtic del «descobriment» d'Amèrica
-
Política El Tribunal de Comptes aplicarà per fi l'amnistia a 35 dirigents encausats pel procés
-
Política
L'Estat reconeix Gustau Muñoz com a víctima de la Transició
