Joan Herrera, coordinador nacional d'ICV, deixarà d'encapçalar el partit en la propera assemblea dels ecosocialistes, prevista per a la primavera del 2016. En una entrevista a El Món a Rac1, Herrera ha explicat que, un cop ha renunciat a encapçalar la llista d'Iniciativa a les eleccions espanyoles, el "més raonable" és que abandoni també les seves responsabilitats a l'executiva. Un cop deixi les funcions, Herrera tornarà a fer d'advocat, però ha confirmat que continuarà "fent política" encara que no sigui des d'un càrrec institucional.
La cara visible d'Iniciativa durant els últims anys ha explicat que el partit ha d'encarar una "nova etapa" i ha rebutjat l'opció d'anar al Senat. Herrera ho ha justificat reiterant les explicacions que va donar la setmana passada quan va anunciar que no seria el candidat al 20-D. Per una banda, ha fet referència a "circumstàncies personals i vitals" i, per l'altra, ha advocat per "raons polítiques": "Hi han persones a Iniciativa que ho poden fer tan bé o millor que jo".
Herrera deixarà la coordinació d'ICV en la propera assemblea del partit
Política
L'ecosocialista anuncia que tornarà a fer d'advocat, però confirma que continuarà fent política des d'altres àmbits
ARA A PORTADA
-
Política El repartiment de menors de Ceuta tensa l'aliança renovada de PP i Vox Bernat Surroca Albet
-
Política El PP es desmarca de Vox i anirà a la Comissió Sectorial d'Infància per tractar la situació dels menors a Ceuta ACN
-
Política Snooker | Dos anys de Salvador Illa: unir i servir no era tan fàcil Ferran Casas i Manresa | Bernat Surroca Albet
-
Política Com s'ho haurà de fer Salvador Illa si el PP i Vox arriben a la Moncloa? Bernat Surroca Albet
Publicat el
02 de novembre de 2015 a
les 09:40
Et pot interessar
-
Política
«Avançar» de bracet d'Aliança
-
Política
Un jutjat de Madrid investiga la compra de l’àtic de luxe del govern d’Ayuso
-
Política
Les cues de palla a Ceuta
-
Política
Deixar el país enrere
-
Política
El Marroc reclama a Espanya el retorn dels menors no acompanyats que hi ha a l'Estat
-
Política
Amplíssima majoria del PP i Vox al Congrés, segons una enquesta de «El Español»
