L'exdiputada de la CUP, Isabel Vallet, ha parlat durant l'acte de l'esquerra independentista al Born en finalitzar la seva manifestació fent referència a una "senyora gran del tercer segona" que ha situat com a víctima de les retallades, les privatitzacions, la crisi econòmica i la precaritat social. "La senyora gran del tercer segona votarà la CUP el 27-S", ha acabat dient Vallet.
La que va ser parlamentària en l'última legilatura del Parlament també s'ha mostrat taxativa en quant a la necessitat de trencar amb l'estat espanyol unilateralment i crear una república catalana i ha alertat que si els moviments de base no constitueixen "una palanca prou forta" a la cambra catalana, es pot tornar a produir "un nou pacte constitucional". "No acceptarem una altra Transisció ni cap rebaixa en nom de cap moment històric", ha manifestat per remarcar que "un procés constituent no és demanar permís a Madrid".
Vallet també ha recordat que "l'esquerra independentista té un paper clau en la contenció del capitalisme" i ha afirmat que "passi el que passi el 27-S", les elits tenen preparades mesures com la privatització de l'aigua, del consorci sanitari de Lleida o l'aprovació del TTIP.
Isabel Vallet: «La senyora gran del tercer segona votarà la CUP el 27-S»
L'exdiputada de l'esquerra independentista declara que el seu partit no acceptarà "una altra Transisció ni cap rebaixa en nom de cap moment històric" | Afegeix que "un procés constituent no és demanar permís a Madrid"
ARA A PORTADA
Publicat el 11 de setembre de 2015 a les 20:09
Et pot interessar
-
Política Illa defensarà la «diversitat» i la necessitat de «sumar capacitats» a la conferència de presidents
-
Política Salvavides dels Comuns al Govern per la taxa turística: ajornament a canvi de 60 milions per la compra d'habitatge
-
Política Segones Creus de Sant Jordi del postprocés: «Cal que insistim en allò que ens uneix»
-
Política Els canvis fiscals no inquieten (per ara) els promotors del Hard Rock
-
Política El Parlament investigarà les irregularitats i els casos de violència sexual a la DGAIA
-
Política Rull es compromet a fer «totes les gestions» perquè la Bressola pugui obrir el Liceu