El líder d'Esquerra Republicana de Catalunya empresonat a Lledoners, Oriol Junqueras, ha publicat una carta a El Periódico titulada "Oda a l'amistat" on demana fraternitat i evitar les confrontacions innecessàries, posant èmfasi amb les iniciades, segons ell, per Ciutadans.
Junqueras ha apuntat que el judici que se celebrarà a la tardor està sent convertit "per alguns actors polítics" en "un judici d'explosió irracional". Davant d'això, el líder d'ERC insta a no entrar en les provocacions.
També ha volgut enviar un missatge de fraternitat per l'entorn dels comuns, alertant i criticant els independentistes "que insulten" avisant que "la fraternitat només pot néixer de la nostra capacitat de fer-nos amics d'aquelles persones de les quals discrepem".
En concret, ha dit que "és amic de Joan Herrera. DeJusto Molinero o d'Eugenia Parejo. De Jaume Asens. I de Gemma Ubasart. I de Jordi Évole." Junqueras també ha afegit que "li agradaria que Joan Manuel Serrat o Elisenda Alamany arribessin a comptar-me entre els seus amics, algun dia".
Junqueras alerta que el judici pels presos es pot convertir en «una explosió d'odi irracional»
Política
En una carta al "Periódico", el líder d'ERC reprova insults d'independentistes i ha mostrat la seva estima amb l'entorn i membres dels comuns
ARA A PORTADA
-
Política La Generalitat creua els dits perquè la fragilitat de Sánchez no entorpeixi la reforma del finançament Bernat Surroca Albet
-
Societat El Govern replanteja l'oficina de la renda bàsica universal i en reubica el director Bernat Surroca Albet
-
Política El Govern admet que la xifra de migrants regularitzats a Catalunya superarà les previsions Bernat Surroca Albet
-
Societat El Tribunal Suprem obre la porta a paralitzar la regularització extraordinària de migrants Redacció
-
Internacional El Tribunal Suprem rebutja l’intent de Trump d’acabar amb la ciutadania per naixement Pep Martí i Vallverdú
Publicat el
02 de setembre de 2018 a
les 18:25
Et pot interessar
-
Política Ada Colau dona suport a Begoña Gómez: «No estàs sola»
-
Política
El cop i la resiliència
-
Política
Una plataforma d'agitació, el revulsiu de Xavier Vendrell per a l'independentisme
-
Política
Llum Rodríguez promet treballar amb independència al capdavant de la Sindicatura de Comptes
-
Política El Parlament farà un debat monogràfic sobre educació en l'últim ple del curs a petició de Junts
-
Política
El Govern demana «claredat i coherència» a Junts per l'acostament al PP
