El president de la Generalitat, Carles Puigdemont, ha anunciat que demanarà al Parlament la celebració d'un ple la setmana que ve per debatre sobre l'aplicació de l'article de 155 de la Constitució i "actuar en conseqüència". Junts pel Sí i la CUP han pactat que aquest ple se celebri divendres que ve, amb l'aixecament de la suspensió de la declaració de la independència com a prioritat.
La junta de portaveus del Parlament es reunirà aquest dilluns al matí per fixar la data de la sessió plenària. Si es concreta l'acord entre les forces independentistes, la celebració del ple coincidirà amb la tramitació al Senat de l'aplicació de l'article 155. La cambra alta es reunirà divendres per validar les mesures proposades pel govern espanyol.
JxSí i la CUP pacten celebrar divendres el ple del Parlament que respondrà al 155
La junta de portaveus es reunirà aquest dilluns per fixar la data de la sessió plenària, que coincidirà amb el tràmit al Senat
ARA A PORTADA
Publicat el 21 d’octubre de 2017 a les 21:33
Actualitzat el 22 d’octubre de 2017 a les 10:47
Et pot interessar
-
Política Canvi radical d'Iñaki Urdangarin després de cinc anys de presó: ara és «coach emocional»
-
Política Espadaler afirma que l'amnistia i el retorn de Puigdemont ajudarien a resoldre «un capítol dolorós»
-
Política Centenars de persones es manifesten a Badalona «contra la reacció i el feixisme»
-
Política «La CUP té una alternativa, però no hem sabut explicar-nos»
-
Política D'activistes veïnals a regidors: els dos primers anys fent política municipal
-
Política Illa demana la «intervenció» en el mercat de l'habitatge