Fiscalia té quasi apunt querella contra la presidenta del Parlament. En concret imputarà Carme Forcadell pels delictes de desobediència i de prevaricació, segons ha informat TV3. A la Presidenta se l'acusa d'haver permès la votació al Parlament de les conclusions de la comissió del procés, el full de ruta de desconnexió amb Espanya. Una comissió prohibida pel Tribunal Constitucional.
La fiscalia també estudia ampliar la querella a Jordi Turull i Anna Gabriel, els portaveus de Junts pel Sí i la CUP perquè considera que van tenir un rol necessari en la creació de la comissió i la seva votació.
Forcadell va declarar quan es va conèixer la possible imputació que "Vaig fer el que pertocava, i ho tornaria a fer sense cap mena de dubte", ha ressaltat, al mateix temps que pronosticava que l'Estat no aconseguirà "aturar" la voluntat del Parlament per tirar endavant en el procés sobiranista.
Els mateixos delictes que els acusats pel Judici del 9-N
Si la Fiscalia tira endavant es donarà la coincidència que Forcadell estarà acusada dels mateixos delictes que els imputats pel 9-N, encara que es jutgin per esdeveniments diferents.
La Fiscalia acusarà Forcadell de desobediència i prevaricació
Són els mateixos delictes dels acusats en el judici del 9-N | Els fiscals estudien actuar també contra els portaveus de junts pel Sí i la CUP, segons informa TV3
ARA A PORTADA
Publicat el 08 d’octubre de 2016 a les 19:12
Et pot interessar
-
Política El deute de Josep Oliu
-
Política Puigdemont defensa la centralitat de Junts per no sucumbir a «modes» d'altres partits
-
Política «Pujol morirà rehabilitat»
-
Política Interior, catorze mesos per enterrar els canvis més polèmics d'ERC
-
Política Illa, davant els socialistes europeus: «Seria una magnífica notícia que el català fos oficial a la UE»
-
Política La carta als Reis de l'oposició al pressupost de Collboni: de «decreixement turístic» a xecs nadó