Fiscalia té quasi apunt querella contra la presidenta del Parlament. En concret imputarà Carme Forcadell pels delictes de desobediència i de prevaricació, segons ha informat TV3. A la Presidenta se l'acusa d'haver permès la votació al Parlament de les conclusions de la comissió del procés, el full de ruta de desconnexió amb Espanya. Una comissió prohibida pel Tribunal Constitucional.
La fiscalia també estudia ampliar la querella a Jordi Turull i Anna Gabriel, els portaveus de Junts pel Sí i la CUP perquè considera que van tenir un rol necessari en la creació de la comissió i la seva votació.
Forcadell va declarar quan es va conèixer la possible imputació que "Vaig fer el que pertocava, i ho tornaria a fer sense cap mena de dubte", ha ressaltat, al mateix temps que pronosticava que l'Estat no aconseguirà "aturar" la voluntat del Parlament per tirar endavant en el procés sobiranista.
Els mateixos delictes que els acusats pel Judici del 9-N
Si la Fiscalia tira endavant es donarà la coincidència que Forcadell estarà acusada dels mateixos delictes que els imputats pel 9-N, encara que es jutgin per esdeveniments diferents.
La Fiscalia acusarà Forcadell de desobediència i prevaricació
Política
Són els mateixos delictes dels acusats en el judici del 9-N | Els fiscals estudien actuar també contra els portaveus de junts pel Sí i la CUP, segons informa TV3
ARA A PORTADA
-
Societat Barcelona supera la convocatòria de Blocus: un miler d’indentificats però sense incidents Pau Espí Solé
-
Societat «Existeix la violència gratuïta?»: què diuen els experts sobre les convocatòries d'aldarulls Pep Martí i Vallverdú
-
-
Societat Els Mossos no detecten motivacions polítiques en els saquejos: Blocus és «un fenomen» que s'alimenta del «FOMO» David Cobo
-
Publicat el
08 d’octubre de 2016 a
les 19:12
Et pot interessar
-
Política
El precedent català de les coalicions al Senat: quan perdre vots dona millor resultat
-
Política
«Cada campanya electoral ha estat més bruta que l'anterior, i aquesta també ho serà»
-
Política
El PP exigeix «conseqüències» a Sánchez per l'accident de Toledo: «No es pot despatxar amb un cap turc»
-
Política
El Front Ampli demana la dimissió de Puente per l'accident de Toledo
-
Política
Els àudios de Sánchez i les trucades d’Aznar
-
Política
Puente s'aplica el manual de resistència per no dimitir
