Fiscalia té quasi apunt querella contra la presidenta del Parlament. En concret imputarà Carme Forcadell pels delictes de desobediència i de prevaricació, segons ha informat TV3. A la Presidenta se l'acusa d'haver permès la votació al Parlament de les conclusions de la comissió del procés, el full de ruta de desconnexió amb Espanya. Una comissió prohibida pel Tribunal Constitucional.
La fiscalia també estudia ampliar la querella a Jordi Turull i Anna Gabriel, els portaveus de Junts pel Sí i la CUP perquè considera que van tenir un rol necessari en la creació de la comissió i la seva votació.
Forcadell va declarar quan es va conèixer la possible imputació que "Vaig fer el que pertocava, i ho tornaria a fer sense cap mena de dubte", ha ressaltat, al mateix temps que pronosticava que l'Estat no aconseguirà "aturar" la voluntat del Parlament per tirar endavant en el procés sobiranista.
Els mateixos delictes que els acusats pel Judici del 9-N
Si la Fiscalia tira endavant es donarà la coincidència que Forcadell estarà acusada dels mateixos delictes que els imputats pel 9-N, encara que es jutgin per esdeveniments diferents.
La Fiscalia acusarà Forcadell de desobediència i prevaricació
Són els mateixos delictes dels acusats en el judici del 9-N | Els fiscals estudien actuar també contra els portaveus de junts pel Sí i la CUP, segons informa TV3
ARA A PORTADA
Publicat el 08 d’octubre de 2016 a les 19:12
Et pot interessar
-
Política
Traïció i covardia entre les dunes: 50 anys de l'entrega del Sàhara al Marroc
-
Política
Colau descarta presentar-se a les primàries de BComú per tornar a ser alcaldessa
-
Política
Ayuso marxa en ambulància de la missa de l'Almudena per una «lleu indisposició»
-
Política
Els pressupostos, la llei més important que corre el risc de ser accessòria
-
Política
Els Comuns demanen a Sàmper que obri expedients als anuncis «il·legals» d'habitatge
-
Política
Turull insisteix que Junts es manté a l'oposició del PSOE però evita demanar eleccions
