Tota la plana major de la Pimec (Petites i Mitjanes Empreses de Catalunya) s'ha reunit aquesta tarda amb la direcció d'Unió Democràtica. Una delegació dels democristians, amb el seu secretari general Ramon Espadaler al capdavant, ha mantingut una llarga trobada amb la cúpula de l'organització empresarial. El president, Josep González, diversos vicepresidents, i el secretari general, Antoni Cañete, han rebut Espadaler a la seva seu del carrer de Viladomat, de Barcelona.
Es notava el bon clima entre UDC i Pimec. En la compareixença davant dels mitjans de comunicació, Espadaler ha destacat que "el nostre programa de cara al 27-S no se centra en un únic punt, sinó que incideix en la defensa dels nostres valors i de l'economia productiva. I si alguna entitat representa l'economia productiva és la Pimec".
Per la seva banda, González ha subratllat la "complicitat" que hi ha hagut entre la seva organització i la feina feta des del grup català al Congrés: "Han estat els iniciadors de la Llei de la morositat i han fet que les pimes tinguin presència en la llei de contractació pública". La trobada ha estat significativa, ja que Pimec sempre havia mantingut una bona sintonia amb CiU.
La patronal Pimec s'aboca amb Ramon Espadaler
Política
La cúpula de l'entitat patronal mostra bona sintonia amb Unió Democràtica en una trobada a Barcelona
ARA A PORTADA
-
-
Successos Els Agents Rurals i els Mossos d'Esquadra tenen indicis que l'incendi d'Aiguamúrcia ha estat provocat Antonio Ramos Llauradó
-
-
Terra Carme Farnell, tècnica de predicció del Meteocat: «Dimecres es podran superar els 40 graus en llocs poc habituals» Arnau Urgell i Vidal
-
Terra El Meteocat concreta els avisos per la tercera onada de calor: 34 comarques en alerta Arnau Urgell i Vidal
Publicat el
23 de juliol de 2015 a
les 17:57
Et pot interessar
-
Política
Embridar l'extrema dreta
-
Política
Majories nacionals
-
Política
Examen del Parlament als discursos d'odi de Sílvia Orriols i de Vox
-
Política
Illa presenta un pla anti-burocràcia: llicències exprés per a habitatges i indústria
-
Política
El periodista Ferran Espada pilotarà el pla del Govern per impulsar el català al món digital
-
Política
Ofensiva de Junts per portar el concert econòmic al Congrés dels Diputats
