L'advocat de Carles Puigdemont, Jaume Alonso-Cuevillas, ha anunciat al programa Més 324 que tenen preparades accions legals per les desqualificacions que ha rebut el president investit, Quim Torra, que aquest dijous prendrà possessió del càrrec.
Aquests últims dies, des que va transcendir el nom de Torra com a candidat a la presidència de la Generalitat, el diputat de Junts per Catalunya ha rebut un allau de desqualificacions per diversos articles i piulades que han estat qualificats de "supremacistes" i "xenòfobs".
L'advocat de Puigdemont anuncia accions penals per les desqualificacions contra Torra
Jaume Alonso Cuevillas ho ha explicat al "Més 324"
ARA A PORTADA
-
El Govern preveu la reobertura total de Rodalies a principis de la setmana vinent Bernat Surroca Albet
-
-
-
Junts planteja «reordenar» el sistema d'ajudes per fomentar «l'autonomia i no la dependència» Lluís Girona Boffi
-
La Moncloa esquiva l'autocrítica per la debacle a l'Aragó i apunta al PP: «És el llevaneus de Vox» Pep Martí i Vallverdú
Publicat el
16 de maig de 2018 a
les 20:47
Et pot interessar
-
Política
El finançament irregular de CDC apareix vinculat a Andorra en el judici contra els Pujol
-
Política
La segona proposta del PDUM contempla més de 160.000 nous habitatges a l'àrea metropolitana
-
Política
La Intersindical demana una proposició de llei per establir un SMI català
-
Política
La Generalitat explora vies per assumir l'execució d'obres a Rodalies
-
Política
Els Comuns esperen resposta del Govern en habitatge i Rodalies per avançar en els pressupostos
-
Política
La CUP també descarta la via Rufián: «És un projecte centrat a servir l'estat espanyol»
