El president Artur Mas ha agraït a la Cecot que durant aquests anys ''convulsos'' de la política catalana hagi estat al costat de la majoria del país donant suport al dret a decidir. En la 21a edició de la Nit de l'Empresari el president de la Generalitat en funcions també ha destacat el compromís de la patronal a acceptar el resultat electoral del 27-S. "Això no ho han fet totes'', i aquest posicionament ''ens dóna molta força'' com a país, ha reflexionat.
Per Mas, la Cecot s'ha mullat quan ''ha tocat" i gràcies a aquests gests, ha dit, el procés està viu. "Tenim la possibilitat de jugar la partida i guanyar-la'', ha conclòs.
El president en funcions ha fet servir l'eslògan de la Nit de l'Empresari -Volatilitat- Incertesa, Complexitat i Ambigüitat per fer broma: "tots aquests conceptes al procés del sobiranisme en té amb escreix" ha assegurat.
L'actual president en funcions ha finalitzat la seva intervenció citant una frase de John Fitzgerald Kennedy quan defensava els drets civils i lluitava contra la segregació de la població negra dient que la gran revolució de la humanitat del passat, del present i del futur és la revolució d'aquells que volen ser lliures.
Mas agraeix a la Cecot el seu suport al dret a decidir
El president en funcions destaca que la patronal ''s'ha mullat quan ha tocat'' | Assegura que gràcies a aquests gests el procés està viu i té la possibilitat de "guanyar la partida"
Ara a portada
Publicat el 09 de novembre de 2015 a les 22:25
Et pot interessar
-
Política Espanya és el país que menys inverteix en defensa de l'OTAN
-
Política La Fiscalia Superior de Catalunya diu que ha actuat «raonablement ràpid» en les peticions d'amnistia a independentistes
-
Política Sánchez anuncia 1.300 milions d'euros en 10 anys per construir pisos «més ràpid»
-
Política La Moncloa rectifica i busca fórmules per no comprar bales a Israel