El president Artur Mas ha agraït a la Cecot que durant aquests anys ''convulsos'' de la política catalana hagi estat al costat de la majoria del país donant suport al dret a decidir. En la 21a edició de la Nit de l'Empresari el president de la Generalitat en funcions també ha destacat el compromís de la patronal a acceptar el resultat electoral del 27-S. "Això no ho han fet totes'', i aquest posicionament ''ens dóna molta força'' com a país, ha reflexionat.
Per Mas, la Cecot s'ha mullat quan ''ha tocat" i gràcies a aquests gests, ha dit, el procés està viu. "Tenim la possibilitat de jugar la partida i guanyar-la'', ha conclòs.
El president en funcions ha fet servir l'eslògan de la Nit de l'Empresari -Volatilitat- Incertesa, Complexitat i Ambigüitat per fer broma: "tots aquests conceptes al procés del sobiranisme en té amb escreix" ha assegurat.
L'actual president en funcions ha finalitzat la seva intervenció citant una frase de John Fitzgerald Kennedy quan defensava els drets civils i lluitava contra la segregació de la població negra dient que la gran revolució de la humanitat del passat, del present i del futur és la revolució d'aquells que volen ser lliures.
Mas agraeix a la Cecot el seu suport al dret a decidir
El president en funcions destaca que la patronal ''s'ha mullat quan ha tocat'' | Assegura que gràcies a aquests gests el procés està viu i té la possibilitat de "guanyar la partida"
ARA A PORTADA
Publicat el
09 de novembre de 2015 a
les 22:25
Et pot interessar
-
Política
Puigdemont tempteja el fitxatge d'un històric convergent per la llista de Junts a Girona
-
Política
Apareixen uns cartells a Barcelona de «joves de Vox» contra Ignacio Garriga
-
Política
La jutgessa de la dana cita Carlos Mazón com a testimoni i li reclama totes les seves comunicacions
-
Política
La mà dreta de Puente se'n va de Catalunya; la crisi de Rodalies es queda
-
Política
ERC diu que la marxa de Montero demostrarà si era «l'excusa fàcil» per l'IRPF
-
Política
Lluís Llach es torna a presentar a les eleccions de l'ANC
