Método 3 és una capsa de sorpreses. El secretari general del SUP, el sindicat majoritari de la policia espanyola, José Sánchez Fornet, va apuntar que és una tapadora del CNI. Un dels caps de l'organització orgànica de l'agència, era un famós inspector de la policia espanyola.
Però hi ha d'altres detalls encara més curiosos. L'any 2003, l'agència Método 3 juntament amb la Brigada de Investigación de la Policía Espanyola i membres de l'administració estatal, van formar part d'un jurat de l'Asociación Española de Derecho de la Propiedad Intelectual.
Un jurat que va premiar “propietaris intel·lectuals” de la talla de Bartomeu Muñoz, ex-alcalde socialista de Santa Coloma de Gramenet processat en el cas Pretòria, el grup Intereconomia i la Unitat de Delictes Violents de la policia espanyola. Tots aquests van ser premiats per haver-se distingit per la seva extraordinària dedicació a la "protecció de la propietat intel·lectual i industrial".
I després diu el president Artur Mas que s'ensuma en el cas una mena de "muntatge". Sort que només s'ho ensuma.
ARA A PORTADA
-
-
Política El govern espanyol és optimista amb el català a Europa i espera que sigui oficial aquesta legislatura Marc Orts i Cussó
-
Ciutats Barcelona eliminarà 3.500 bicicletes compartides (a l’espera de les eleccions) Arnau Urgell i Vidal
-
Terra Ho demostra el Meteocat: l'escalfament als Pirineus es dispara entre 1.500 i 2.200 metres Arnau Urgell i Vidal
-
Internacional «Les grans coalicions alemanyes han deixat tot l'espai de l'oposició a l'extrema dreta» Pep Martí i Vallverdú
Publicat el
22 de febrer de 2013 a
les 22:59
Et pot interessar
-
Política
Alamany estrena la seu de campanya d'ERC a Barcelona i reclama un pla per reobrir Collserola
-
Política
El Govern impulsa la rehabilitació de pisos: 255 milions anuals i prioritat als barris vulnerables
-
Política
El jutge cita a declarar com a investigades les filles de Zapatero el 30 de novembre
-
Política
Rufián irrita el PP davant el silenci de Mazón: «És un homicida imprudent i un psicòpata»
-
Política El jutge Peinado envia Begoña Gómez a judici per malversació i tràfic d'influències
-
Política
Sánchez busca un «gran acord» d'Estat per adaptar-se a la intel·ligència artificial
