Divendres 21, vine al CONSELL POPULAR DE MINISTRES a DIR NO a la presència del govern espanyol a Barcelona
L'ACTE POLÍTIC comptarà amb la participació de diverses entitats de la societat civil.
Òmnium convoca un acte pel 21-D davant l'estació de França
L'entitat sobiranista organitza un "acte polític" anomenat "Consell Popular de Ministres", prop de la Llotja de Mar, on es reunirà el govern espanyol
ARA A PORTADA
Publicat el
15 de desembre de 2018 a
les 17:23
Actualitzat el
15 de desembre de 2018 a les
17:25
Òmnium Cultural ha convocat un 'Consell Popular de Ministres' aquest divendres 21 de desembre davant l'estació de França de Barcelona, prop de la Llotja de Mar, on es reunirà el Consell de Ministres del govern espanyol. A través d'un missatge a les xarxes socials, l'entitat ha fet una crida a la mobilització per "dir no" a la presència de l'executiu socialista a Barcelona.
Escull Nació com la teva font preferida de Google
Et pot interessar
-
Política El jutge de la trama del PSOE no demanarà informació econòmica del PSC, tal com volia l'UCO
-
Política
Quins suports tenen els candidats de les primàries de Junts a Barcelona?
-
Política
Junqueras i Rufián coincideixen (per vies diferents) en l'apropament d'Esquerra a Compromís
-
Política
Junqueras evita el xoc amb Rufián davant els estudiants: «Vull que sigui el candidat a Madrid»
-
Política
Sánchez descarta fer coincidir les eleccions espanyoles amb les municipals i es desmarca de Leire Díez
-
Política
«Vitaminar els plurinacionals»: el full de ruta d'Iván Redondo perquè Sánchez torni a guanyar
