Podem passaria a ser cinquena força i el partit d'ultadreta Vox entraria al Congrés dels Diputats com a quart partit polític de l'Estat. Així ho assenyala una nova enquesta d'El Español, que assegura que aquesta caiguda del partit de Pablo Iglesias s'explica a partir de les crisis internes que han anat arrossegant al llarg dels passats mesos.
El partit de Santiago Abascal, segons afirma el diari madrileny, entraria amb molta força al Congrés. El mitjà assenyala també l'escissió de pesos pesants del partit d'Iglesias com una de les causes de la pèrdua electoral, amb la que caurien a menys de la meitat dels escons actuals al Congrés. La desconnexió dels compromisos electorals anteriors amb altres partits, com En Marea o Compromís, també afectarien a Podem en els pròxims comicis.
Podem cauria per sota de Vox, segons una nova enquesta
Política
El partit de Pablo Iglesias, afectat per les crisis internes, perdria més de la meitat dels escons actuals
ARA A PORTADA
-
Política Puente continua deixant en l'aire el tall de l'AVE Barcelona-Madrid malgrat la petició d'Illa Pep Martí i Vallverdú
-
Política Les preguntes pendents que ha de respondre Óscar Puente per la tragèdia de Toledo Gerard Mira
-
Política Feijóo entra en el cos a cos amb els sindicats i els demana desconvocar la vaga general Lluís Girona Boffi
-
-
Publicat el
31 de març de 2019 a
les 20:36
Et pot interessar
-
Política A l'amnistia de Puigdemont ja només li queda un escull: Manuel Marchena
-
Política
Toni Comín trepitja el Parlament després de l'exili: «Tornem com a vencedors»
-
Política
El Govern destaca «l'honorabilitat» d'Eduard Rivas, excap de gabinet d'Illa investigat per irregularitats
-
Política
Junts, ERC, Comuns i CUP registren una proposta per crear un cos propi de Protecció Civil
-
Política
L'ANC dona suport a la vaga de l'11-N però demana enfocar-la des d'una òptica independentista
-
Política El Parlament aprova una declaració de suport a la vaga general de l'11-N
