Mig miler de professionals i usuaris de la sanitat s'han manifestat aquest divendres a la tarda pel centre de Barcelona en contra de les retallades sanitàries. La protesta ha començat des de tres punts -els hospitals de l'Esperança, Bellvitge i Dos de Maig-, amb tres grups de persones que han sortit a les quatre de la tarda. Els manifestants han anat interrompent el trànsit en diferents carrers i la Diagonal ha estat tallada més d'una hora. A dos quarts de set de la tarda, s'han trobat a la seu del Departament de Salut, a travessera de les Corts, que estava custodiada per Mossos d'Esquadra. Un cop allà, els protestants s'han assegut.
Els manifestants han pronunciat càntics com "Educació i sanitat, pública i de qualitat", "La sanitat no es toca", "Retallar en sanitat és assassinat" i "Artur Mas a quina mútua vas". En les pancartes, es podien llegir els següents missatge: "Més retallades, més morts" i "Sense drets, sense permís, sense ètica... sense vergonya".
Professionals sanitaris es concentren en contra les retallades
Ara a portada
-
-
Política Illa garanteix que els Mossos no deixaran desatès cap poble ni ciutat: «No hi haurà impunitat» Bernat Surroca Albet
-
Societat El Tarzan romà: d'implicar el papa Francesc en ocupacions de pisos a visitar la Casa Orsola David Cobo
-
Política Una absència sonada: per què Sánchez no serà al funeral del papa Francesc? Tania Tapia Díaz
-
Publicat el 02 de setembre de 2011 a les 17:40
Et pot interessar
-
Política Pimec es reuneix amb Puigdemont a Waterloo per frenar la reducció de la jornada laboral
-
Política Parlon reivindica el «segon desplegament» dels Mossos per arribar als 25.000 agents
-
Política Cauen un 5% els delictes en el primer trimestre de 2025
-
Política Illa i Parlon saluden els comissaris dels Mossos en el seu primer Dia de les Esquadres