Mig miler de professionals i usuaris de la sanitat s'han manifestat aquest divendres a la tarda pel centre de Barcelona en contra de les retallades sanitàries. La protesta ha començat des de tres punts -els hospitals de l'Esperança, Bellvitge i Dos de Maig-, amb tres grups de persones que han sortit a les quatre de la tarda. Els manifestants han anat interrompent el trànsit en diferents carrers i la Diagonal ha estat tallada més d'una hora. A dos quarts de set de la tarda, s'han trobat a la seu del Departament de Salut, a travessera de les Corts, que estava custodiada per Mossos d'Esquadra. Un cop allà, els protestants s'han assegut.
Els manifestants han pronunciat càntics com "Educació i sanitat, pública i de qualitat", "La sanitat no es toca", "Retallar en sanitat és assassinat" i "Artur Mas a quina mútua vas". En les pancartes, es podien llegir els següents missatge: "Més retallades, més morts" i "Sense drets, sense permís, sense ètica... sense vergonya".
ARA A PORTADA
Publicat el
02 de setembre de 2011 a
les 17:40
Et pot interessar
-
Política
«Illa és el Zapatero de la nostra època»: Alejandro Fernández escalfa motors de cara al congrés del PP
-
Política
És Pedro Sánchez un «fill de puta»?
-
Política
Jordi Martí s'imposa a la direcció nacional i serà el candidat de Junts a Barcelona
-
Política
El 15-M es va aixecar contra Zapatero
-
Política
L'hora de la «veritat» sobre els atemptats del 17-A al Congrés
-
Política
«Els catalans no hem sabut utilitzar la cultura pop com els escocesos»
