El jutjat penal número 3 de Terrassa ha condemnat a quatre mesos de presó i a una multa de 900 euros un home per proferir insults xenòfobs contra una caixera d'un supermercat d'origen colombià. La sentència, recollida per Europa Press, considera que aquests insults incorren en un delicte contra la integritat moral i no només d'injúries.
Segons recull la sentència, l'home va dir a l'empleada: "Odio els immigrants, els agafaria a tots, els posaria en un vaixell, i col·locaria una bomba i els enviaria a prendre per cul"; "se n'hauria d'anar al seu 'puto' país" i "creus que amb l'atur que hi ha es pot contractar dues porques?", entre altres comentaris ofensius.
El jutjat ha rebaixat la condemna de presó que demanava el fiscal d'un any a quatre mesos per un atenuant de dilacions indegudes, ja que els fets van tenir lloc els anys 2008 i 2009.
Quatre mesos de presó per insults xenòfobs a una caixera de Terrassa
El jutjat també condemna l'home a pagar una multa de 900 euros
ARA A PORTADA
Publicat el
09 de juliol de 2015 a
les 17:21
Et pot interessar
-
Política
El Parlament torna a demanar la dimissió de Sílvia Paneque per la crisi a Rodalies
-
Política
L'ES-Alert irromp de nou al Parlament en plena intervenció de Paneque: «Una altra vegada?»
-
Política
El Congrés demana la dimissió de Puente amb l'abstenció d'ERC, Junts i Podem
-
Política
Setge a la multireincidència: les claus de la nova llei aprovada al Congrés
-
Política
El «nou» Sumar convida totes les forces de l'esquerra plurinacional a l'acte de presentació
-
Política
ERC pacta amb el govern espanyol ampliar la planta judicial a Catalunya: 90 jutges més el 2027
