El cap de llista a Barcelona de Junts pel Sí, Raül Romeva, ha assegurat que si el 27-S "guanya el no, el resultat serà gestionat per un Estat hostil amb Catalunya”. Ho ha dit aquest vespre a Puigcerdà , en la presentació de la candidatura de Junts pel Sí a Girona. "O bé mirem endavant o bé ens quedem pitjor" ha sentenciat.
Per la seva banda, el cap de llista a la demarcació de Girona, Lluís Llach, ha destacat la "diversitat" de persones que formen la llista, així com "el moment excepcional" que està vivint Catalunya. Per Llach, el 27-S "va molt més enllà d'unes eleccions" i "ningú podrà fer cap programa polític sense sobirania".
L’alcalde del municipi, Albert Piñeira, ha estat l’encarregat d'obrir la presentació i ho ha fet dient que “sens dubte aquest és l’acte polític més multitudinari que s’ha fet mai a Puigcerdà”. Al teatre hi havia unes 600 persones, entre elles l'alcalde de Girona, Carles Puigdemont, la número nou a la llista de Barcelona, Marta Rovira, i la número dos de la llista a Lleida, Carmina Castellví.
Romeva: «El 'no' serà gestionat per un Estat hostil amb Catalunya»
Política
Unes 600 persones assisteixen a la presentació de la candidatura de Junts Pel Sí a Puigcerdà | Lluís Llach remarca l'"excepcionalitat" del 27-S
ARA A PORTADA
-
Energia Catalunya, molt lluny de la sobirania elèctrica: el 84% del consum depèn de l'exterior Arnau Urgell i Vidal
-
Política Barcelona, Girona i Amposta: triple manifestació independentista per la Diada Lluís Girona Boffi
-
Política Després del Mundial, un altre procés? Semblances i diferències entre el 2010 i el 2026 Oriol March
-
Política Anna Navarro, la gran aposta de Puigdemont a les últimes eleccions, deixa el Parlament Oriol March
-
Economia Més enllà de la Cambra de Comerç: què amaga el pols per les cadires de plata? Pep Martí i Vallverdú
Publicat el
27 d’agost de 2015 a
les 20:18
Et pot interessar
-
Política
Sis mesos i un 8,6% després
-
Política
Drets Socials, una conselleria sota els focus
-
Política
El Tribunal de Comptes tampoc aplica immediatament l'amnistia malgrat l'aval d'Europa
-
Política L’empresari Julio Martínez implica Zapatero en les comissions pel rescat de Plus Ultra
-
Política El Constitucional començarà a decidir sobre l'amnistia després de la Diada
-
Política Els socis i l'oposició aprofiten el relleu a Drets Socials per demanar més canvis al Govern
