Sánchez Llibre exigirà al Govern responsabilitats econòmiques si no s'amplia l'aeroport del Prat

Política

El president de Foment del Treball creu que l'executiu republicà “està dilatant” la situació perquè no s'atreveix a prendre una decisió

Publicat el 17 de febrer de 2024 a les 16:57
El president de Foment del Treball, Josep Sánchez Llibre, insisteix en l'ampliació de l'aeroport del Prat i avisa que, si no ho fa, exigirà responsabilitats econòmiques al Govern per la "manca de gestió". En declaracions a Cope Catalunya, Sánchez Llibre ha manifestat que si l’executiu de Pere Aragonès no es pren seriosament aquesta qüestió seria una "greu irresponsabilitat" i estaria "prenent el pèl" als empresaris.

En aquest sentit, creu que el Govern està "dilatant" la situació perquè "no s’atreveix a prendre una decisió tan important com és la connectivitat de Barcelona al món". 

D’altra banda, amb relació a la ciutat de Barcelona, el president de Foment considera que un pacte entre el PSC i Junts permetria un govern "fort, estable, solvent, amb majories i mires internacionals rellevants", després que l’alcalde socialista Jaume Collboni hagi iniciat els tràmits aquesta setmana per aprovar els pressupostos a la cerca d’un soci de govern.
Escull Nació com la teva font preferida de Google