Sánchez respon als insults de Milei: «Sí, soc 'zurdo' i molt orgullós»

Política

El líder del PSOE reivindica l'agenda social amb la millora de les pensions, l'augment del salari mínim o l'increment dels permisos de paternitat i maternitat

Publicat el 21 d’octubre de 2026 a les 19:03
Actualitzat el 21 d’octubre de 2026 a les 19:25

Pedro Sánchez ha aprofitat la visita de Javier Milei a Madrid per fer-se seu un dels insults favorits del president de l'Argentina. El dirigent ultra acostuma a criticar els seus rivals d'esquerres i els diu "zurdos" i Sánchez li ha respost. "Si apujar les pensions, donar més temps a pares i mares per gaudir dels fills, apujar el salari mínim cada any, defensar el dret a l'avortament, defensar el no a la guerra... És de zurdos, sí soc zurdo, i molt orgullós", ha dit a "X". 

En paral·lel, Sánchez i més dirigents del PSOE s'han canviat la fotografia de perfil de les xarxes per una amb el lema Zurdos y orgullosos, en el marc de l'estratègia per capgirar el significat de l'insult del mandatari argentí. En la mateixa línia, el líder del PSOE també ha compartit una cançó de la cantant Lali, argentina molt crítica amb Milei. "Aprofitant que vaig en cotxe camí de Burgos per escoltar aquest temacle argentí. M'encanta", ha dit. 

El president de l'Argentina ha viatjat aquest dimecres a Madrid, on ha afirmat que Sánchez, és un “impresentable dictador” i ha comparat el seu executiu amb el període kirchnerista, que generava “misèria i falta de futur”. “Tenim motius per celebrar Espanya com a bressol del liberalisme; per tant, és un deute d’honor que tenen amb la seva pròpia sang fer fora els socialistes a puntades de peu”, ha afirmat en un esmorzar informatiu.

A la capital espanyola, Milei s'ha reunit amb Isabel Díaz Ayuso i amb el secretari general de Vox, Ignacio Garriga. Ni Alberto Núñez Feijóo ni Santiago Abascal, amb la mirada posada al 29-N, s'hi han volgut reunir.

 

Escull Nació com la teva font preferida de Google