Un informe de la Diputació de Barcelona sosté que el regidor d'ERC Juanjo Puigcorbé maltractava els seus subordinats, segons ha informat El Periódico. Es tracta d'un informe provisional de la diputació que no cita directament Puigcorbé, però s'hi refereix com "el polítc relacionat amb la gerència" i li atribueix haver generat "situacions emocionals que afecten part del col·lectiu de treballadors".
Entre les queixes hi ha la pèrdua de capacitat de decisió a la feina per part dels tècnics per culpa d'"ingerències polítiques", manca de confiança en els treballadors i "poc respectes dels polítics envers els tècnics". També tasques imprevistes per exigències del polític i haver d'assumir obligatòriament funcions inusuals i ordres contradictòries.
De la mateixa manera, una altra queixa dels treballadors és que el coordinador d'àrea va quedar apartat perquè Puigcorbé va ocupar el seu espai i va centralitzar la relació amb els subordinats. L'informe apunta que volia assumir tots els papers de l'organigrama i descriu el tracta de Puigcorbé com clarament inadequat: "El tracte personal del política cap al personal de gerència no és correcte, denota menyspreu, orgull, poder i autoritat".
Davant d'aquesta situació, ERC va instar Puigcorbé a dimitir i l'exactor així ho va anunciar el passat 8 de juny, quan va dir que renunciava als càrrecs a l'ajuntament i a la diputació "per motius personals". Ara, però, ha revocat la renúncia i té intenció de presentar-se aquest dijous a la Diputació i divendres al ple del consistori de la capital catalana.
En declaracions a El Periódico, Puigcorbé nega les acusacions de l'informe i en minimitza les queixes. Assegura que són comentaris d'una o dues persones i destaca que, segons ell, ha fet una bona feina a la Diputació. "Algú està molt interessat en què dimiteixi", afirma, i denuncia que s'ha trencat la confidencialitat d'aquest tipus d'informes.
Un informe de la Diputació de Barcelona sosté que Puigcorbé maltractava els seus subordinats
El regidor d'ERC es fa enrere en la seva intenció de dimitir i nega les acusacions
ARA A PORTADA
Publicat el 27 de juny de 2018 a les 23:38
Actualitzat el 28 de juny de 2018 a les 08:59
Et pot interessar
-
Política
Colau descarta presentar-se a les primàries de BComú per tornar a ser alcaldessa
-
Política
Ayuso marxa en ambulància de la missa de l'Almudena per una «lleu indisposició»
-
Política
Els pressupostos, la llei més important que corre el risc de ser accessòria
-
Política
Els Comuns demanen a Sàmper que obri expedients als anuncis «il·legals» d'habitatge
-
Política
Turull insisteix que Junts es manté a l'oposició del PSOE però evita demanar eleccions
-
Política
Collboni anuncia que Barcelona serà la primera ciutat de l'Estat en crear una unitat anti «fake news»
