El PP guanyaria les eleccions espanyoles del proper 20 de desembre segons una enquesta interna de Podem. El segon lloc se'l disputarien PSOE, Ciutadans i el partit liderat per Pablo Iglesias.
El sondeig, encarregat per la formació entre el 10 i el 24 de setembre i realitzat a partir de 1.728 enquestes telefòniques, dóna al partit de Mariano Rajoy entre el 27% i 29% dels vots, mentre que les altres tres formacions es quedarien a gairebé 10 punts, amb entre un 18% i 19%.
Aquesta enquesta, doncs, divergeix força de la publicada aquest diumenge pel diari El País que donava un empat tècnic entre PP i PSOE, amb Ciutadans molt a prop. Podem, per la seva banda, es desinflava.
Una enquesta de Podem els situa empatats amb PSOE i Ciutadans i el PP com a guanyador
Mariano Rajoy aconseguiria entre 27 i 29% dels vots, mentre que les altres tres formacions es quedarien a 10 punts, amb entre el 18 i 19%
ARA A PORTADA
Publicat el 12 d’octubre de 2015 a les 21:28
Et pot interessar
-
Política Els Comuns acusen el PP d'impulsar un «cop d'estat tou» a la Conferència de Presidents
-
Política Habitatge i llengua blinden el matrimoni Sánchez-Illa mentre Ayuso tasta els límits de la crispació
-
Política Azcón veu «raons polítiques i no tècniques» en el debat sobre el trasllat de les pintures de Sixena
-
Política El govern espanyol assegura que l'actitud d'Ayuso contra el català i el basc ha «trencat» el PP
-
Política Mazón demana a Sánchez que convoqui eleccions mentre es nega a assumir responsabilitats per la dana
-
Política Les millors imatges de la conferència de presidents a Barcelona