[vimeo]214043191[/vimeo]
El Govern en ple signarà aquest divendres un document de compromís amb el referèndum. Oriol March, redactor de política de NacióDigital, ho analitza en l'estrena de la secció "En procés". Cada dijous al vespre, publicarà una nova "NacióCàpsula" per tal d'analitzar l'evolució del procés cap a la celebració de la consulta vinculant prevista per al mes de setembre i totes aquelles qüestions que se'n derivin.
VÍDEO Les raons del compromís amb el referèndum
Oriol March, redactor de política de NacióDigital, estrena la secció "En procés" on analitzarà l'avanç del procés fins al referèndum

- Oriol March, redactor de política de NacióDigital
Ara a portada
Publicat el 20 d’abril de 2017 a les 19:22
Actualitzat el 04 de maig de 2017 a les 14:10
Et pot interessar
-
Política Sánchez rectifica i busca fórmules per no comprar bales a Israel
-
Política La defensa de la llengua es fa un lloc per Sant Jordi
-
Política Centenars de persones es manifesten al centre de Barcelona en defensa del català: «La nostra llengua no es toca»
-
Política Sant Jordi per la Llengua crida a reactivar el carrer davant la «situació d’emergència lingüística»