Avui divendres dia 17, a les 10 del vespre, al teatre Comtal tindrà lloc la representació de l'obra, "Celebració" de Thomas Vinterberg. L' obra és una tragèdia amb cops d'humor i està interpretada per 14 actors de primera línia. Per comprar les entrades, es pot fer a la taquilla del teatre fins a una hora abans de l'espectacle.
En el repartiment de Celebració hi actors com Carme Sansa, Cristina Brondo, Roser Camí, Carles Canut, Eduardo González Santiesteban, Daniel Klamburg, Jordi Llordella, Victòria Pagès, Jorge Peña Miranda, Mingo Ràfols, Boris Ruiz, Santi Sans, Lluís Villanueva, Marina Calero, Roser Vilajossana, Pedro Gutiérrez Burgos.
L'obra tracta la història d'un patriarca familiar que compleix 60 anys envoltat pels seus: un fill gran que regenta un restaurant, una filla antropòloga, un fill petit que no compleix les expectatives del pare... i en aire, impronunciable, el record de la filla que es va suïcidar, l'absència de la qual cau damunt la festa com una llosa. Finalment algú trencarà el mur de silenci i dirà allò que tothom sap i que ningú accepta, tota la veritat sobre la família, sobre l'actitud del pare i sobre les raons que van impulsar la germana a suïcidar-se.
ARA A PORTADA
Publicat el 17 de març de 2006 a les 16:18
Et pot interessar
-
Societat Un projecte ambiental millorarà hàbitats naturals de la Vall de Ribes
-
Societat Un motorista, ferit crític en una sortida de via a la C-26 a les Llosses, al Ripollès
-
Societat Gestionar el ramat des del mòbil: així és l'app dels ramaders de raça ripollesa
-
Societat Adjudiquen les obres per millorar l'estació de tractament d'aigua de Ripoll i Campdevànol
-
Societat Compartir converses en turc a canvi d'una habitació per 130 euros a Gombrèn
-
Societat El Ripollès viu l'apagada més curta