A partir d'avui divendres 12 de maig i fins al 26 del mateix mes es podrà visitar l'exposició "De Gravats, 10 anys de concurs internacional premi el caliu d'Olot" al Palau de l'Abadia de Sant Joan de les Abadesses. L'any 1995, el Centre Catòlic d'Olot la Garrotxa inicià el Concurs Internacional de Gravat Premi El Caliu. L'exposició seleccionada conjuntament amb la Diputació de Girona és un recull d'una cinquantena de gravats que han participat en aquests últims anys en aquest premi. L'exposició està constituïda de gravats de diferents autors on s'hi poden veure la gran diversitat de punts de vista i interpretacions en l'art del gravat: tècniques, temes que s'hi estampen, entre d'altres.
L'exposició es podrà visitar de dilluns a diumenge de 10:00 a 14:00 i de 16:00 a 19:00.
L'exposició, "De Gravats, 10 anys de concurs internacional premi el Caliu d'Olot" , ha estat esposada en diferents municipis, amb el suport de l'Àrea de Cultura de la Diputació de Girona, amb l'objectiu de donar a conèixer l'obra de creadors gironins.
ARA A PORTADA
Publicat el
12 de maig de 2006 a
les 08:02
Et pot interessar
-
Societat
El nou mirador de la Vall de Núria amb vistes excepcionals del llac i l'entorn natural
-
Societat
Les fortes pluges d'aquest dijous provoquen inundacions i talls a l'R3 a Ripoll
-
Societat
Quatre guàrdies municipals ja patrullen per Sant Joan de les Abadesses després de l'eliminació de la Policia Local
-
Societat
El 65% dels motoristes segueixen les marques de seguretat de la Collada de Toses
-
Societat
Oferta de feina: un restaurant històric dels Pririneus ofereix sou i casa per ser «rescatat»
-
Societat
Sant Joan de les Abadesses prohibirà els actes a la plaça Major per seguretat
