Fins el proper 23 de setembre, es pot visitar al Claustre de la Diputació de Girona l'exposició ''Homes, discursos i col·leccions. Imatges del Museu de Ripoll 1929-2004'', organitzada pel museu etnogràfic de la vila en motiu del 75è aniversari.
En motiu de l'exposició es farà també una conferència titulada ''El Museu de Ripoll. Una història en tres temps'', a càrrec del professor d'antropologia social de la UB, Oriol Beltran i Costa. La xerrada serà el proper dijous, 15 de setembre, a l'Auditori de la Casa de Cultura de la Diputació de Girona, a partir de les 19h.
La mostra es va inaugruar divendres passat i en l'acte hi van assistir el vicepresident de la Diputació i President de la Comissió de Cultura, Enric Vilert, l'Alcaldessa de Ripoll, Teresa Jordà, el President del Consell Comarcal del Ripollès, Miquel Sitjar i el Regidor de Cultura de l'Ajuntament de Ripoll i actual President del Patronat del Museu, Ramon Prat.
ARA A PORTADA
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
-
-
Societat Agricultura intensificarà els tractaments aeris contra la processionària al Ripollès, la comarca més afectada ACN
-
Successos Dos detinguts per robar diners de la caixa d’almoines del monestir de Santa Maria de Ripoll ACN
Publicat el
06 de setembre de 2005 a
les 13:18
Et pot interessar
-
Societat
Vall de Núria estrena una experiència per observar les estrelles i sopar a la muntanya
-
Societat
El Festival Inspira de Ripoll apropa els concerts a les residències amb tecnologia immersiva
-
Societat
Ribes de Freser activa una cisterna per l'excés d'arsènic a l'aigua
-
Societat
L'Ajuntament de Ribes de Freser demana no beure aigua de l'aixeta per excés d'arsènic
-
Societat Detenen un menor d'edat per una presumpta agressió sexual a Sant Joan de les Abadesses
-
Societat
Defensem Ulldeter demanda l’Ajuntament de Setcases pel futur telecabina de Vallter
