Aquest proper cap de setmana es celebrarà la 2a. Fira d'Herbes i Menú del Coscoll, la Vedella de la Vall i la Mel de Setcases. En la fira hi haurà exposicions, col·leccions, fira i mercat pels carrers, espectacles infantils, xerrades, partit de bàsquet... Aqui podeu consultar el programa detallat amb els horaris.
Dissabte, 10 de juny
10.30h: Inauguració de l'exposició, de nom: ''Plantes aromàtiques i medicinals d'arreu del món'', de l'Herbolari de Sau.
Col.lecció de més de 150 espècies de plantes, herbes, llavors, escorces, fruits, flors, etc. amb propietats medicinals, gastronòmiques o cosmètiques.
Sala dels baixos de l'Ajuntament
També fira i mercat d'herbes i productes naturals i artesans als carrers de la població
17h: Espectacle infantil amb música, contes i jocs amb l'Orquestrina dels Naps. També xocolatada
Plaça verda davant de l'Ajuntament
18h: Xerrada tècnica sobre les herbes de la Vall de Camprodon a càrrec de les biòlogues
Sres. Teresa Garnatje i Montse Rigat
Sala d'estar de l'Hostal La Cabanya
Diumenge, 11 de juny
De les 10 fins les 19h. exposició, fira i mercat d'herbes
A la tarda, a les 17h. es celebrarà un partit de bàsquet entre dos equips de mainada amb ponis.
Menú del Coscoll, la Vedella de la Vall i la Mel de Setcases
La majoria de restaurants de la població oferiran des del dissabte dia 10 fins el diumenge dia 25 de juny, un menú on es podran tastar les amanides fetes entre d'altres ingredients, amb coscolls, que és una planta herbàcia perenne i autòctona de fulles grosses, glabres, i de flors blanques agrupades en umbrel.les i que es recull a la Vall de Camprodon entre mitjans del mes de maig i mitjans del mes de juny.
El Celler Castell de Biart de l'Alt Empordà col.labora en aquest cicle gastronòmic.
Festa de la Transhumància
Durant el matí del dissabte dia 10 de juny, els visitants podran veure arribar i acompanyar a més de 150 vaques en el seu camí cap a les pastures d'estiu, començant així la seva estada a la muntanya que durarà fins a la propera tardor
Benedicció d'animals
A partir de les 11 del matí del diumenge, es formarà un passant de més de 50 cavalls i ases pels carrers de la població per tal d'acompanyar a tothom, persones i animals, a la benedicció dels animals que tindrà lloc a les 12 del migdia a l'església de Sant Miquel
ARA A PORTADA
-
Societat Rodalies recupera el servei de l'R3 entre Ribes de Freser i Puigcerdà a partir del 6 de juliol Redacció
-
Societat Diverses empreses d'Osona i el Ripollès tanquen o modifiquen l'activitat pel pas del Tour de França Irene Giménez Vinyet
-
Cultura Queralbs homenatja els antifranquistes que van segrestar la Mare de Déu de Núria Gerard Mira
-
-
Contingut patrocinat Campdevànol es transforma en un escenari de llum amb la Fira de les Espelmes 2026 Redacció
Publicat el
09 de juny de 2006 a
les 13:22
Et pot interessar
-
Societat
Què fer aquest estiu a l’estació de muntanya de Vallter: activitats i novetats al Pirineu
-
Societat
Doble guardó de la UOC per la cooperativa ripollesa Kloosiv
-
Societat Dues troballes en una de les coves més antigues de Queralbs revelen secrets de la prehistòria
-
Societat
Col·loquen el nou pont a Sant Pau per eliminar un punt negre de la carretera de Camprodon
-
Societat
El nou mirador de la Vall de Núria amb vistes excepcionals del llac i l'entorn natural
-
Societat
Comencen les obres per transformar el Pla de Ripoll en una residència d'avis
