El Departament d'Agricultura, Ramaderia i Pesca (DARP), mitjançant l'empresa pública Prodeca, organitza la participació catalana en la fira Polagra, que se celebra a Poznan (Polònia) des de demà, dimarts, fins el proper dia 23 de setembre. Una de les empreses catalanes que hi participa és Embotits Artesans Monts SL, de Sant Joan de les Abadesses.
La fira Polagra és un saló dedicat a l'alimentació i les begudes que, amb una periodicitat anual, aplega visitants professionals de la importació, la distribució i la restauració de Polònia, a més de Rússia, Txèquia, Àustria, Eslovàquia, Bielorrússia, Ucraïna, Països Bàltics, Itàlia, Holanda, Alemanya i els Països Escandinaus.
La participació de les empreses catalanes en aquesta fira es realitza en dos estands: un al pavelló multiproducte i un altre al pavelló dels carnis.
Polònia és un destí amb un gran atractiu per a les empreses catalanes perquè, amb 40 milions d'habitants, és un dels països més poblats d'Europa, i va ser un dels primers de l'antiga economia socialista que va iniciar el trànsit cap al lliure mercat. L'adhesió a la Unió Europea va augmentar l'interès per aquest mercat.
ARA A PORTADA
Publicat el 20 de setembre de 2005 a les 16:30
Et pot interessar
-
Societat Alerta de perill màxim per pedra, esclafits i tornados a cinc comarques
-
Societat Activat l'avís de perill màxim per pedra, esclafits i tornados a cinc comarques
-
Societat Aquests són els noms més freqüents al Ripollès
-
Societat Protegeixen el so de les campanes centenàries de Ribes de Freser
-
Societat Problemes de cobertura mòbil a la Vall de Camprodon per unes obres
-
Societat Ribes de Freser supera el primer mes amb de contenidors xipats sense incidents importants