El CE Abadessenc i la UE Camprodon jugaran la final del segon torneig Bressol de Catalunya. Un trofeu amistós que reuneix els quatre equips punters de futbol de la comarca i que serveix com a darrera prova abans de l'inici de la temporada.
Aquest divendres es van disputar les semifinals. Van obrir foc l'Abadessenc i la UE Campdevànol -l'únic equip de Tercera Catalana- i la victòria va ser pels blanc-i-negres per 2 a 0. En el segon partit el Camprodon va vèncer l'amfitrió, el CF Ripoll, per a 1 a 2. D'aquesta manera els locals no podran revalidar la victòria assolida el 2010 a la final contra l'equip de Sant Joan.
Aquest dissabte, a partir de les set, es jugarà el partit pel tercer i quart lloc mentre que a continuació, a les nou aproxidament, serà el torn de la final.
Abadessenc i Camprodon jugaran la final del segon Bressol
Societat
Aquest dissabte a partir de les nou del vespre
ARA A PORTADA
Publicat el
03 de setembre de 2011 a
les 10:36
Et pot interessar
-
Societat
L'Ajuntament de Ribes de Freser demana no beure aigua de l'aixeta per excés d'arsènic
-
Societat
Defensem Ulldeter demanda l’Ajuntament de Setcases pel futur telecabina de Vallter
-
Societat
Mor Marina Vilalta, la pastora en actiu més longeva de Catalunya, als 99 anys
-
Societat
«L'odi no t'apuja el sou»: la UGT presenta a Ripoll la campanya contra el discurs de l'extrema dreta
-
Societat
Paneque fa gala del «diàleg» amb els ajuntaments pel nou telecabina de Vallter
-
Societat
Ramon Cotarelo pren el relleu de Bernat Dedeu a la glossa de la Diada de Sílvia Orriols
