La UE Ripoll no falla contra el cuer (88-77)

La victòria contra el Figueres els manté quarts per la cua

Publicat el 05 de maig de 2014 a les 09:50
La UE Ripoll no va fallar contra el cuer i va aconseguir la novena victòria de la temporada. La victòria contra l'Adepaf Figueres per 77 a 88 els manté quarts per la cua, empatats amb el Cabrera –avantpenúltim- que també va guanyar.

El partit va començar bé pels ripollesos amb un primer quart que va acabar amb 24 a 16. Els empordanesos, que han perdut la categoria matemàticament, van reaccionar i es van situar a només quatre punts. Tanmateix, un parcial de 12-5 va tornar a augmentar el marge local. A la represa el partit va ser força igualat i el Ripoll es va limitar a mantenir l'avantatge per acabar guanyant d'onze punts.

Al Campionat Territorial el CB Campdevànol va perdre amb el CB Farnés (40-52) i continuen avantpenúltims amb un balanç de 8-20.

Resultats i classificacions de Primera Catalana (UE Ripoll)

Resultats i classificacions del Campionat Territorial (CB Campdevànol)