Des del mes de desembre i coincidint amb les festes de Nadal la parada de comerç just del Centre Cívic de Sant Joan de les Abadesses renova els seus productes i s'omple de nous articles d'artesania i d'alimentació.
Entre els productes que podrem adquirir a la parada de Comerç Just trobem una mostra articles d'artesania com ara incens, moneders, bosses, marcs per a fotografies, clauers, postals i productes d'alimentació com cafè, té, xocolata procedents de diferents països originaris com ara Bangladesh, Mèxic, Índia, Indonèsia, Tailàndia, entre d'altres.
Com a novetat d'enguany, a la parada de Comerç Just també podrem adquirir l'agenda solidària llatinoamericana. La presentació d'aquesta agenda tindrà lloc el proper divendres 13 de gener a 2/4 de vuit de vespre al Centre Cívic i anirà a càrrec de Jordi Planas Coordinador de la campanya de sensibilització de l'Agenda de llatinoamèrica
Aquesta parada del Centre Cívic s'ha convertit en un referent permanent de venta de productes de Comerç Just a la vila. Els productes de Comerç Just són elaborats respectant els drets laborals dels treballadors i medi ambient, i millorant les condicions de vida de milers de famílies de països desafavorits.
ARA A PORTADA
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
-
-
Societat Agricultura intensificarà els tractaments aeris contra la processionària al Ripollès, la comarca més afectada ACN
-
Successos Dos detinguts per robar diners de la caixa d’almoines del monestir de Santa Maria de Ripoll ACN
-
Publicat el
23 de desembre de 2005 a
les 17:55
Et pot interessar
-
Societat
Vall de Núria estrena una experiència per observar les estrelles i sopar a la muntanya
-
Societat
El Festival Inspira de Ripoll apropa els concerts a les residències amb tecnologia immersiva
-
Societat
Ribes de Freser activa una cisterna per l'excés d'arsènic a l'aigua
-
Societat
L'Ajuntament de Ribes de Freser demana no beure aigua de l'aixeta per excés d'arsènic
-
Societat Detenen un menor d'edat per una presumpta agressió sexual a Sant Joan de les Abadesses
-
Societat
Defensem Ulldeter demanda l’Ajuntament de Setcases pel futur telecabina de Vallter
