Aquest dissabte, a les 12 hores, tindrà lloc el lliurament de diplomes als alumnes-treballadors de l'Escola Taller de l'Ajuntament de Ripoll. L'Escola, que es va iniciar el 15 d'octubre del 2003, ha format a 24 joves els oficis de paleta, instal·lador i pintor. Al llarg d'aquests dos anys els joves han realitzat la següent formació: teòrica i pràctica de l'ofici, graduat del GES, seguretat laboral, informàtica, sensibilització ambiental i recerca de feina.
Les obres realitzades per aquests joves han estat: l'ampliació del Centre de Formació Ocupacional, s'han ampliat les classes existents al primer pis (dibuix, serveis socials i UEC), s'han obert finestres al teulat per dotar-les de ventilació i llum natural, s'ha creat una nova classes i un despatx pels professors. També s'ha actuat a les escales del barri de Sant Pere i a diferents dependències municipals com escoles, pavelló, camps d'esports i residència.
ARA A PORTADA
Publicat el
13 d’octubre de 2005 a
les 15:04
Et pot interessar
-
Societat
El nou mirador de la Vall de Núria amb vistes excepcionals del llac i l'entorn natural
-
Societat
Les fortes pluges d'aquest dijous provoquen inundacions i talls a l'R3 a Ripoll
-
Societat
Quatre guàrdies municipals ja patrullen per Sant Joan de les Abadesses després de l'eliminació de la Policia Local
-
Societat
El 65% dels motoristes segueixen les marques de seguretat de la Collada de Toses
-
Societat
Oferta de feina: un restaurant històric dels Pririneus ofereix sou i casa per ser «rescatat»
-
Societat
Sant Joan de les Abadesses prohibirà els actes a la plaça Major per seguretat
