El Conseller primer de la Generalitat de Catalunya, Josep Bargalló, ha confirmat la seva presència en motiu de la inauguració de l'alberg de Sant Joan, ubicat al Parc de l'Estació, que tindrà lloc el 24 de març, a les 17:00 hores. Aquesta data ja s'havia apuntat com a possible per inaugurar l'alberg de Sant Joan, però encara no era definitiva.
L'alberg és ubicat a l'antic edifici del magatzem ferroviari, al Parc de l'Estació, just al costat de la via verda que connecta Sant Joan-Ogassa / Sant Joan-Ripoll, en plena zona d'esbarjo i de natura. La rehabilitació d'aquest edifici per transformar-lo i adaptar-lo en alberg, s'està duent a terme mitjançant un programa formatiu d'un taller d'ocupació, que ha arribat a la segona edició, promogut per l'ajuntament i finançat pel Servei d'ocupació de Catalunya, SOC.
S'inaugurarà la primera fase d'aquesta obra, que contempla la planta baixa de l'edifici, amb una capacitat de 56 places, i una part de la primera. Aquesta oferta d'hostatgeria complementarà i augmentarà les necessitats turístiques existents, sobretot pel què respecte a l'allotjament. L'alberg de Sant Joan estarà englobat dins la xarxa d'albergs de la Generalitat, dins la Xarxa de Turisme Juvenil de Catalunya (TUJUCA), de la Secretaria General de Joventut, que també ha ajudat a finançar l'obra. Des d'aquesta xarxa es podran efectuar directament reserves, o des del propi alberg.
ARA A PORTADA
-
Societat «L'odi no t'apuja el sou»: la UGT presenta a Ripoll la campanya contra el discurs de l'extrema dreta ACN
-
Societat Paneque fa gala del «diàleg» amb els ajuntaments pel nou telecabina de Vallter Gerard Mira / Agències
-
Societat Ramon Cotarelo pren el relleu de Bernat Dedeu a la glossa de la Diada de Sílvia Orriols Neus Climent
-
Societat Campdevàndol creu que limitar el preu de l'habitatge és «contraproduent» per als pobles petits ACN
-
Cultura El festival Pirineu, terra de versos marxa de Ripoll per desacords amb Orriols Anna Mira Perich
Publicat el
01 de març de 2006 a
les 07:00
Et pot interessar
-
Municipis
Camprodon es converteix en l’escenari de la trobada dels pobles més bonics dels Pirineus
-
Municipis
En marxa la rehabilitació de l'antiga caserna de Sant Joan de les Abadesses per fer-hi pisos de protecció oficial
-
Municipis
Neix «Plataforma per Recuperar l'Energia» per reconquerir el control de les centrals hidroelèctriques
-
Municipis
La plataforma Stop JJOO lamenta que el Govern destini diners públics a estacions d'esquí privades «per fer neu artificial»
-
Municipis
Un grup inversor planteja construir una central hidroelèctrica reversible a la Baells
-
Municipis
Més de la meitat dels ajuntaments del Ripollès reben ajuda per mantenir la figura del secretari
