ERC de Sant Joan es queixa de la manca de diàleg i el poc respecte de l'equip de govern

Publicat el 19 de setembre de 2007 a les 10:28
ERC afirma que el darrer exemple, el trobem en la celebració de la festa mexicana de "El Grito" on hi va assistir el Cònsol General de Mèxic a Barcelona, Jaime García Amaral. Aquesta visita no va ser comunicada a cap regidor de l'oposició, a qui ni tan sols se'ls va informar sobre els actes oficials.
 
D'altra banda, segons els republicans, l'actual equip de govern del PSC no respecta la legalitat a l'hora de notificar les comissions informatives i els plens que fins ara han tingut lloc, notificacions que fins i tot no són entregades a la totalitat dels membres de l'oposició, tal i com estableix el Reglament Orgànic Municipal.
 
Des del Grup Municipal d'Esquerra Republicana de Sant Joan de les Abadesses "demanem i reclamem el diàleg, el respecte, la tramesa i la no ocultació de la informació que tant proclamaven els socialistes durant la passada campanya electoral".