L'equip de govern de l'Ajuntament de Sant Joan va comunicar ahir als regidors del Consistori que es farà un Ple Extraordinari per informar dels passos que es van fer per la gestió dels aliments caducats i no caducats. El Ple serà dijous, a les 20h. Segons l'Alcalde, Carles Bassaganya, els motius per fer-ho són " la voluntat de transparència de l'equip de govern, que sempre ha volgut aclarir els fets i també les ganes d'aclarir el paper dels regidors de l'ajuntament, especialment el paper poc lleial dels de l'oposició".
A més, d'aquesta forma l'alcalde podrà ser present al ple, ja que el tema s'havia de tractar divendres en un Ple ordinari i Bassaganya no hi podia assistir, tal i com havia comunicat mesos enrera. Per tant, segons Bassaganya, "aquest canvi d'horari permet amb un tema que voluntàriament s'ha polititzat per desgastar i no per aclarir, que com alcalde hi assisteixi i pugui també donar la meva versió dels fets".
ARA A PORTADA
Publicat el
27 de setembre de 2005 a
les 14:30
Et pot interessar
-
Societat
El nou mirador de la Vall de Núria amb vistes excepcionals del llac i l'entorn natural
-
Societat
Les fortes pluges d'aquest dijous provoquen inundacions i talls a l'R3 a Ripoll
-
Societat
Quatre guàrdies municipals ja patrullen per Sant Joan de les Abadesses després de l'eliminació de la Policia Local
-
Societat
El 65% dels motoristes segueixen les marques de seguretat de la Collada de Toses
-
Societat
Oferta de feina: un restaurant històric dels Pririneus ofereix sou i casa per ser «rescatat»
-
Societat
Sant Joan de les Abadesses prohibirà els actes a la plaça Major per seguretat
