80 vehicles clàssics van participar diumenge, en la Trobada Social no competitiva, amb la que es comença la temporada d'activitats del Clàssic Motor Club del Bages. L'aparcament del restaurant Cal Peyu de La Gleva (Les Masies de Voltregà) va servir de punt de trobada dels propietaris i conductors dels diferents models d'Alfa Romeo, Mercedes, MG, Porsche i Seat.
Després d'esmorzar, la comitiva va continuar camí cap a la Vall de Camprodon per visitar el mercat setmanal i els més atrevits, vàren poder fer una passejada a cavall pels voltants de l'hípica L'Hípic Hotel de Llanars.
La neu els va rebre i acompanyar a Setcases. A les instal.lacions de l'Hostal La Cabanya es va celebrar el dinar i es vàren repartir guardons, destacant la placa que l'Ajuntament setcasí va lliurar al Club com a record de la visita i estada a la població.
Cal fer esment de les bones mans dels xòfers i del bon estat de conservació i de funcionament dels vehicles que va fer que tots arribessin i tornessin de Setcases, tot i considerar que el viatge va ser de més de 150 kms. de recorregut.

ARA A PORTADA
Publicat el 28 de febrer de 2006 a les 15:45
Et pot interessar
-
Societat Les millores de les escoles públiques de Ripoll que s'han fet durant l’estiu
-
Societat Comença la prova per descongestionar el trànsit al barri vell
-
Societat Afectacions al trànsit pel pas de La Vuelta 2025 per Ripoll
-
Societat El Ripollès i tres més: avís per temps violent amb esclafits i mànegues
-
Societat Obren les inscripcions per participar en la 5a Cursa de la Dona de Ripoll
-
Societat Mor un motorista a les Llosses