Balls, concerts, quinto, circuits de quads, scalextrix... aquest son només alguns dels actes en els que podeu assistir durant avui i demà a Ripoll. Aqui podeu consultar els horaris i els llocs on es fan.
Dissabte
A les 17.30, a la pl. Gran, Va de balls. Black Moon Hip Hop comercial Dance. Ball country. Havaneres amb La Flor de Maig i rom cremat. Organitza: Unió de Botiguers i Ajuntament de Ripoll.
A les 23 h, a la sala Eudald Graells, 10è Nadal Rock. Baron Rojo, Discípulos de Otilia i Udol. Organitza: Col·lectiu Rekiem.
Diumenge
A les 16.30 h, al Club Casal dels Avis, ball amb el Duo Mellado.
Organitza: Club Casal dels Avis.
A les 17 h, a l'Escola Salesiana, quinto. Organitza: AMPA de l'Escola Salesiana de Ripoll.
Va de motor. Durant tot el dia, a la pl. Gran i pl. Sant Eudald, circuit de quads.
A partir de les 11, a la ctra. de Barcelona, circuit de karts.
A la pl. Clavé, scalestrix i a la pl. de la llibertat, circuit d'educació viària.
Organitza: Unió de Botiguers i Ajuntament de Ripoll.
El dilluns, a més, a partir de les 17 h, al Casal de la Gent Gran, cantada de nadales i arribada del pare Noel. Organitza: Casal de la Gent Gran de Ripoll.
ARA A PORTADA
-
Terra Continuen les pluges i baixen les temperatures: 17 comarques en avís aquest divendres Neus Climent
-
Societat Campdevàndol creu que limitar el preu de l'habitatge és «contraproduent» per als pobles petits ACN
-
Cultura El festival Pirineu, terra de versos marxa de Ripoll per desacords amb Orriols Anna Mira Perich
-
Publicat el
17 de desembre de 2005 a
les 08:04
Et pot interessar
-
Societat
Un llamp fa caure un excursionista per un precipici de vuit metres a Setcases
-
Societat
Més de 3.500 espectadors gaudeixen d'un Microclima proper i de qualitat
-
Societat La Colònia Llaudet torna a obrir aquest estiu en plena rehabilitació de la turbina històrica
-
Societat
Homenatgen els activistes antifranquistes que van segrestar la Mare de Déu de Núria fa 60 anys
-
Societat
Rodalies recupera el servei de l'R3 entre Ribes de Freser i Puigcerdà a partir del 6 de juliol
-
Societat
Què fer aquest estiu a l’estació de muntanya de Vallter: activitats i novetats al Pirineu
