Aqui podeu consultar l'agenda d'actes programats per avui dissabte i demà diumenge a la vila de Ripoll.
Dissabte 26
A les 18 h, a la Biblioteca Lambert Mata, El club de lectura. Comentari de l'obra La metamorfosi, de Franz Kafka. Moderadors: Quim Viñas i Ramon Alabau.
Organitza: Biblioteca Lambert Mata.
A les 19 h, a la sala Eudald Pradell, Cicle d'activitats culturals. Lectures dramatitzades: Rocaguinarda en el Quixot. A càrrec de José Herraiz Moya, del Grup d'Història del Casal de Mataró i llicenciat en Filologia Hispànica. Perot Rocaguinarda a Ripoll.
Organitza: Ajuntament de Ripoll, Arxiu Comarcal de Ripoll, Centre d'Estudis Comarcals del Ripollès i Museu de Ripoll.
A les 22.30 h, al Teatre Comtal, teatre i música en directe. Cuina selecta. Espectacle creat per Joan Sanmartí i jordi Coromina amb Cristina Cervià, Jordi Coromina i Elena Martinell. Músics: guitarra, Joan Sanmartí; saxos, Quim G. Balasch; violoncel: Lito Iglesias; percussions i teclats addicionals: Joan Anton Mas. Organitza: Ajuntament de Ripoll.
A les 23.30, a la sala Eudald Graells, Giramúsics. Organitza: Consell
Comarcal i Ajuntaments.
Diumenge 27
A les 16.30 h, al Casal de la Gent Gran de Ripoll, ball amb Mellado.
Organitza: Casal de la Gent Gran de Ripoll.
ARA A PORTADA
-
Terra Continuen les pluges i baixen les temperatures: 17 comarques en avís aquest divendres Neus Climent
-
Societat Campdevàndol creu que limitar el preu de l'habitatge és «contraproduent» per als pobles petits ACN
-
Cultura El festival Pirineu, terra de versos marxa de Ripoll per desacords amb Orriols Anna Mira Perich
-
Publicat el
26 de novembre de 2005 a
les 11:39
Et pot interessar
-
Societat
Un llamp fa caure un excursionista per un precipici de vuit metres a Setcases
-
Societat
Més de 3.500 espectadors gaudeixen d'un Microclima proper i de qualitat
-
Societat La Colònia Llaudet torna a obrir aquest estiu en plena rehabilitació de la turbina històrica
-
Societat
Homenatgen els activistes antifranquistes que van segrestar la Mare de Déu de Núria fa 60 anys
-
Societat
Rodalies recupera el servei de l'R3 entre Ribes de Freser i Puigcerdà a partir del 6 de juliol
-
Societat
Què fer aquest estiu a l’estació de muntanya de Vallter: activitats i novetats al Pirineu
