L'Institut Geològic de Catalunya (IGG) alerta que el risc d'allaus al Ripollès i a bona part del Pirineu és "marcat". Això suposa un perill de nivell tres en una escala de cinc després de les importants nevades de la setmana passada sumat a l'increment de temperatures dels darrers dies.
En aquest sentit alertenen especialment del perill a les zones assolellades de la cara sud on se'n poden produir d'espontànies. Cal recordar que dimarts una allau va atrapar un esquiador a la zona del Bastiments.
ARA A PORTADA
-
Cultura Més de 30.000 visitants omplen Ripoll en la sisena edició de la Fira de Bruixes Pau Espí Solé
-
-
Alimentació El poble català de 20 habitants amb un obrador que triomfa amb el panettone: comandes fins a Saragossa Marc Orts
-
Política Enquestes del 29-N: quin resultat hi haurà i quines majories seran viables? Roger Tugas Vilardell
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
Publicat el
04 de febrer de 2011 a
les 17:38
Et pot interessar
-
Societat Troben mort un boletaire de 72 anys a Sant Joan de les Abadesses
-
Societat
Agricultura intensificarà els tractaments aeris contra la processionària al Ripollès, la comarca més afectada
-
Societat
Vall de Núria estrena una experiència per observar les estrelles i sopar a la muntanya
-
Societat
El Festival Inspira de Ripoll apropa els concerts a les residències amb tecnologia immersiva
-
Societat
Ribes de Freser activa una cisterna per l'excés d'arsènic a l'aigua
-
Societat
L'Ajuntament de Ribes de Freser demana no beure aigua de l'aixeta per excés d'arsènic
