Cap de setmana plè d'actes a Ripoll

Publicat el 03 de juny de 2005 a les 08:10
Aquest cap de setmana se celebraran varis actes a la vila de Ripoll. Des d'avui divendres i fins diumenge, el gremi d'automoció del Ripollès organitza la 4a edició de la Fira de vehicles d'ocasió. Avui s'inaugura també una exposició sobre Dalí i el diumenge es fa també la travessa del Ripollès.


Del divendres 3 al Diumenge 5:
A la pl. de l'Ajuntament i Abat Oliba, 4a Fira de vehicles d'ocasió. Organitza Gremi d'Automoció del Ripollès.

Divendres 3: A les 13 h, a la sala Abat Senjust, inauguració de l'exposició Dalí a l'Empordà. La mirada dels fotògrafs empordanesos.
Organitza: Ajuntament de Ripoll i la Fundació "la Caixa".

Diumenge 5: 15a Travessa del Ripollès. Itinerari d'aproximadament 23 km: Toses - La Covil - Campelles
- Ribes de Freser. Sortida a les 7 h, de l'estació de RENFE de Ripoll amb un tren especial que ens portarà fins a Toses. Inscripció prèvia, informació: www.clubexcursionistaripoll.com.
Organitza: Club Excrusionista Ripoll.

Diumenge 5: I Dia comarca. A les 11.30 h, acte institucional a la sala Abat Senjust; a les 12.30 h, ball vermut a la pl. de Sant Eudald, amb els Randellaires; a les 17.30 h, concert al Monestir, amb la Polifònica de Puig-reig i Manel Camp, amb el programa "País de cançons".
Organitza: Consell Comarcal del Ripollès i Ajuntament de Ripoll.