Des del mes de desembre i coincidint amb les festes de Nadal la parada de comerç just del Centre Cívic de Sant Joan de les Abadesses renova els seus productes i s'omple de nous articles d'artesania i d'alimentació.
Entre els productes que podrem adquirir a la parada de Comerç Just trobem una mostra articles d'artesania com ara incens, moneders, bosses, marcs per a fotografies, clauers, postals i productes d'alimentació com cafè, té, xocolata procedents de diferents països originaris com ara Bangladesh, Mèxic, Índia, Indonèsia, Tailàndia, entre d'altres.
Com a novetat d'enguany, a la parada de Comerç Just també podrem adquirir l'agenda solidària llatinoamericana. La presentació d'aquesta agenda tindrà lloc el proper divendres 13 de gener a 2/4 de vuit de vespre al Centre Cívic i anirà a càrrec de Jordi Planas Coordinador de la campanya de sensibilització de l'Agenda de llatinoamèrica
Aquesta parada del Centre Cívic s'ha convertit en un referent permanent de venta de productes de Comerç Just a la vila. Els productes de Comerç Just són elaborats respectant els drets laborals dels treballadors i medi ambient, i millorant les condicions de vida de milers de famílies de països desafavorits.
ARA A PORTADA
-
Societat Paneque fa gala del «diàleg» amb els ajuntaments pel nou telecabina de Vallter Gerard Mira / Agències
-
Societat Ramon Cotarelo pren el relleu de Bernat Dedeu a la glossa de la Diada de Sílvia Orriols Neus Climent
-
Societat Campdevàndol creu que limitar el preu de l'habitatge és «contraproduent» per als pobles petits ACN
-
Cultura El festival Pirineu, terra de versos marxa de Ripoll per desacords amb Orriols Anna Mira Perich
Publicat el
23 de desembre de 2005 a
les 17:55
Et pot interessar
-
Societat
De Toni Albà a Bernat Dedéu: Ripoll estrena protagonista per la glossa de la Diada
-
Societat
Un llamp fa caure un excursionista per un precipici de vuit metres a Setcases
-
Societat
Més de 3.500 espectadors gaudeixen d'un Microclima proper i de qualitat
-
Societat La Colònia Llaudet torna a obrir aquest estiu en plena rehabilitació de la turbina històrica
-
Societat
Homenatgen els activistes antifranquistes que van segrestar la Mare de Déu de Núria fa 60 anys
-
Societat
Rodalies recupera el servei de l'R3 entre Ribes de Freser i Puigcerdà a partir del 6 de juliol
