Avui dissabte tindrà lloc a la facultat de Lletres de la Universitat de Girona, l'acte de signatura dels convenis de les Llars d'infants de Catalunya 2004-2008 de les comarques gironines. En aquest sentit s'ha previst reunir als representants municipals de les comarques gironines, un total de 41 municipis, que han acordat la creació de noves places de llars d'infants de zero a tres anys de titularitat pública. Entre aquests 41 municipis hi ha el de Sant Joan de les Abadesses. La signatura d'aquests convenis constituirà un pas important per donar resposta a la creixent demanda de places de llars d'infants i en el cas de Sant Joan per poder fer una nova i moderna llar d'infants a la zona de la Coromina del Bac, que substituirà l'actual llar d'infants el molí petit.
L'acte de signatura dels convenis anirà presidit per l'Hble. Sra. Marta Cid, consellera d'Educació de la Generalitat de Catalunya i per part de l'ajuntament signarà el compromís la regidora d'ensenyament del consistori, la senyora Eva Bartrina. L'ajuntament un cop aprovat el conveni procedirà per tancar el projecte executiu, que preveu la creació de la llar d'infants amb una capacitat de 71 alumnes.
ARA A PORTADA
Publicat el
17 de desembre de 2005 a
les 12:02
Et pot interessar
-
Societat
El nou mirador de la Vall de Núria amb vistes excepcionals del llac i l'entorn natural
-
Societat
Les fortes pluges d'aquest dijous provoquen inundacions i talls a l'R3 a Ripoll
-
Societat
Quatre guàrdies municipals ja patrullen per Sant Joan de les Abadesses després de l'eliminació de la Policia Local
-
Societat
El 65% dels motoristes segueixen les marques de seguretat de la Collada de Toses
-
Societat
Oferta de feina: un restaurant històric dels Pririneus ofereix sou i casa per ser «rescatat»
-
Societat
Sant Joan de les Abadesses prohibirà els actes a la plaça Major per seguretat
