Divendres a la nit es va cremar una cuina d'un segon pis del carrer Josep Maria Fuster 4 de Ripoll -al costat del supermecat Condis-. El foc, que es va iniciar a la campana extractora, va afectar el conjunt de l'estança i va omplir de fum tot el pis. A més, va arribar al pis del costat i al de dalt. Tot i que no va provocar cap ferit va caldre desallotjar les tres llars on hi havia un noi, un matrimoni i una dona de 90 anys -l'única que va ser atesa in situ- respectivament.
El sinistre va obligar a mobilitzar tres dotacions dels Bombers de la Generalitat així com unitats dels serveis mèdics. Sortosament, al cap d'una hora la situació s'havia normalitzat sense que cap dels afectats hagués d'acudir a un centre hospitalari.
Crema una cuina d'un pis de Ripoll sense causar ferits
Va caldre desallotjar tres pisos del carrer Josep Maria Fuster

- Agents de la policia local de Manresa i dels Mossos, davant la nova comissaria de proximitat -
- ACN
ARA A PORTADA
-
-
Condemnat a 15 anys de presó l'home que va disparar contra un veí i dos mossos a les Llosses Redacció
-
-
Les excel·lents previsions per als bolets reobren el debat sobre la massificació del bosc Pere Fontanals | Arnau Urgell i Vidal
-
L’eix gironí, el Pla de Lleida i les comarques de muntanya lideren el creixement català amb un 4,5% Pep Martí i Vallverdú
Publicat el 19 de juny de 2010 a les 11:00
Et pot interessar
-
Societat Les millores de les escoles públiques de Ripoll que s'han fet durant l’estiu
-
Societat Comença la prova per descongestionar el trànsit al barri vell
-
Societat Afectacions al trànsit pel pas de La Vuelta 2025 per Ripoll
-
Societat El Ripollès i tres més: avís per temps violent amb esclafits i mànegues
-
Societat Obren les inscripcions per participar en la 5a Cursa de la Dona de Ripoll
-
Societat Mor un motorista a les Llosses