Aquest dissabte, a les 12 hores, tindrà lloc el lliurament de diplomes als alumnes-treballadors de l'Escola Taller de l'Ajuntament de Ripoll. L'Escola, que es va iniciar el 15 d'octubre del 2003, ha format a 24 joves els oficis de paleta, instal·lador i pintor. Al llarg d'aquests dos anys els joves han realitzat la següent formació: teòrica i pràctica de l'ofici, graduat del GES, seguretat laboral, informàtica, sensibilització ambiental i recerca de feina.
Les obres realitzades per aquests joves han estat: l'ampliació del Centre de Formació Ocupacional, s'han ampliat les classes existents al primer pis (dibuix, serveis socials i UEC), s'han obert finestres al teulat per dotar-les de ventilació i llum natural, s'ha creat una nova classes i un despatx pels professors. També s'ha actuat a les escales del barri de Sant Pere i a diferents dependències municipals com escoles, pavelló, camps d'esports i residència.
ARA A PORTADA
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
-
-
Societat Agricultura intensificarà els tractaments aeris contra la processionària al Ripollès, la comarca més afectada ACN
-
Successos Dos detinguts per robar diners de la caixa d’almoines del monestir de Santa Maria de Ripoll ACN
Publicat el
13 d’octubre de 2005 a
les 15:04
Et pot interessar
-
Societat
Vall de Núria estrena una experiència per observar les estrelles i sopar a la muntanya
-
Societat
El Festival Inspira de Ripoll apropa els concerts a les residències amb tecnologia immersiva
-
Societat
Ribes de Freser activa una cisterna per l'excés d'arsènic a l'aigua
-
Societat
L'Ajuntament de Ribes de Freser demana no beure aigua de l'aixeta per excés d'arsènic
-
Societat Detenen un menor d'edat per una presumpta agressió sexual a Sant Joan de les Abadesses
-
Societat
Defensem Ulldeter demanda l’Ajuntament de Setcases pel futur telecabina de Vallter
