Aquest dissabte els Bombers de la Generalitat han hagut de treballar en dos petits incendis de matolls. El primer, s'ha declarat poc abans de les 11 del matí en una zona de matolls a tocar d'una casa a Sant Pau de Segúries. Sortosament, el foc no s'ha propagat i els Bombers de la Generalitat l'han pogut apagar en pocs minuts. De fet, només ha calgut la intervenció d'una dotació.
A la tarda, se n'ha produït un altre a Ogassa a causa d'un llamp. També ha cremat una petit superfície de matolls en un foc que ha requerit dues dotacions.
Per aquest diumenge la fi de l'onada de calor suposa que el risc d'incendi baixi i sigui “alt” a la meitat sud de la comarca i “moderat” a la resta.
Dissabte amb dos petits incendis de matolls
Societat
Al matí a Sant Pau, a la tarda a Ogassa a causa d'un llamp
- Celebració del dia d'Europa al Palau de la Generalitat. -
- Govern
ARA A PORTADA
-
-
Societat Homenatgen els activistes antifranquistes que van segrestar la Mare de Déu de Núria fa 60 anys Redacció
-
Societat Rodalies recupera el servei de l'R3 entre Ribes de Freser i Puigcerdà a partir del 6 de juliol Redacció
-
-
Contingut patrocinat Campdevànol es transforma en un escenari de llum amb la Fira de les Espelmes 2026 Redacció
Publicat el
11 d’agost de 2012 a
les 20:00
Et pot interessar
-
Societat
Què fer aquest estiu a l’estació de muntanya de Vallter: activitats i novetats al Pirineu
-
Societat
Doble guardó de la UOC per la cooperativa ripollesa Kloosiv
-
Societat Dues troballes en una de les coves més antigues de Queralbs revelen secrets de la prehistòria
-
Societat
Col·loquen el nou pont a Sant Pau per eliminar un punt negre de la carretera de Camprodon
-
Societat
El nou mirador de la Vall de Núria amb vistes excepcionals del llac i l'entorn natural
-
Societat
Comencen les obres per transformar el Pla de Ripoll en una residència d'avis
