El proper divendres 26 d'agost comença la gira de concerts amb GIRAMÚSICS 2005 per la comarca del Ripollès. Giramúsics del Ripollès és un cicle de música jove de la comarca que té com a objectius potenciar la cultura musical entre els joves, estimular la relació entre els músics i simpatitzants dels diferents grups i donar una oferta d'oci a tots els joves del Ripollès.
En l'edició d'enguany, Sant Joan de les Abadesses inaugurarà GIRAMÚSICS 2005 , amb el concert dels grups Entregirats de Camprodon i Codi Morsa de Ribes de Freser. Les actuacions tindran lloc divendres 26 d'agost a 2/4 de dotze de la nit a la Plaça Major de Sant Joan de les Abadesses.
Un cop finalitzi Giramúsics 2005, com ja es va realitzar en la primera edició, el Consell Comarcal del Ripollès editarà un CD amb un tema de cada grup que ha participat. Aquesta gira de concerts s'organitza des del Consell Comarcal del Ripollès amb la col·laboració de l'Ajuntament de Sant Joan de les Abadesses, entre altres consistoris.
ARA A PORTADA
Publicat el 22 d’agost de 2005 a les 14:52
Et pot interessar
-
Societat Les millores de les escoles públiques de Ripoll que s'han fet durant l’estiu
-
Societat Comença la prova per descongestionar el trànsit al barri vell
-
Societat Afectacions al trànsit pel pas de La Vuelta 2025 per Ripoll
-
Societat El Ripollès i tres més: avís per temps violent amb esclafits i mànegues
-
Societat Obren les inscripcions per participar en la 5a Cursa de la Dona de Ripoll
-
Societat Mor un motorista a les Llosses