La Unió Esportiva Campdevànol ha aconseguit remuntar (3-2) en la represa del partit corresponent a la tercera jornada. El matx contra el Centelles es va suspendre al minut 19 amb un 0 a 1 al marcador a causa de l'intens xàfec que va afectar la comarca.
Els verd-i-blancs han sortit molt motivats i al minut cinc de la represa Joan Rota ha aconseguit empatar. Es tracta del 14è gol de l'ariet campdevanolenc que ja és el màxim golejador de la categoria. Tanmateix sis minuts després els centellencs han marcat el segon.
A la segona part, el Campdevànol ha dominat tot i que el Centelles ha creat millors ocasions, fins que Pepe ha empat al rematar un còrner al minut 59. A manca de deu minuts pel final, Palau que acabava d'entrar al camp, ha marcat el definitiu 3 a 2 en una jugada embolicada a l'àrea del Centelles.
Amb la victòria els homes de Menci Colomer sumen 20 punts i se situen novens al grup 5 de Segona Regional. El cap de setmana vinent juguen al camp de la Gleva, el cuer de la categoria.
- Crònica del partit al web de la UE Campdevànol
El Campdevànol remunta el partit pendent contra el Centelles (3-2)
Amb la victòria sumen 20 punts i se situen novens
ARA A PORTADA
Publicat el
08 de desembre de 2009 a
les 18:36
Et pot interessar
-
Societat
Oferta de feina: un restaurant històric dels Pririneus ofereix sou i casa per ser «rescatat»
-
Societat
Sant Joan de les Abadesses prohibirà els actes a la plaça Major per seguretat
-
Societat
La cooperativa ripollesa Kloosiv arriba a la final dels premis SpinUOC Rural 2026
-
Societat
Usuaris habituals de l'R3 celebren l'arribada del tren a Ribes de Freser, per primera vegada des del gener
-
Societat
Descoberta al Ripollès la cova prehistòrica a més altitud del Pirineu
-
Societat
Espectacular pedregada a Ribes de Freser
