El CE Abadessenc va perdre dissabte per 5 a 1 contra el Quart en el partit corresponent a la 25a jornada de Segona Catalana. Tot i aquesta contundent derrota, el conjunt santjoaní es manté quart amb 40 punts i està a tres de la promoció d’ascens, que marca el Caldes de Malavella. Els santjoanins s'han beneficiat de les derrotes del Caldes i del Palafrugell, el quart classificat.
Dissabte no va ser el dia de l’Abadessenc, tot i que va començar dominant en els primers quinze minuts de partit. Llavors, el conjunt local va prémer l’accelerador i gràcies a un córner va anotar al minut 27 el primer gol del partit mitjançant Brice Keumanga. A la represa, quan només es portaven jugats uns deu minuts, Brice Keumanga va tornar a marcar en xutar una falta. Al minut 63, Enric Dot sentenciava el partit amb el 3 a 0; però cinc minuts després un gol d’Albert Illa tornava a donar emoció al partit. Aquest gol va ser un miratge, ja que en els últims deu minuts de partit i gràcies a dos contraatacs, Albert Canyades va aconseguir un doblet per situar el 5 a 1 definitiu.
La setmana vinent l’Abadessenc rep la visita de l’Anglès, el novè classificat de la lliga amb 34 punts. Per tant, en principi el conjunt entrenat per Florenci Granados no hauria de tenir gaire problemes per assegurar tres punts vitals.
El CE Abadessenc naufraga a Quart (5-1)
Tot i la golejada continuen a tres punts de la promoció
ARA A PORTADA
-
Una batuda de senglar en temps de pesta: «Hem passat d'assassins a herois» Arnau Urgell i Vidal | Hugo Fernández Alcaraz
-
-
Indústria i serveis lideren el creixement econòmic del Ripollès el 2024, segons l’Anuari de BBVA Redacció
-
La cuina catalana ja té premi: aquests són els onze millors restaurants que la practiquen Irene Montagut
-
Publicat el 25 de març de 2012 a les 22:31
Et pot interessar
-
Societat
Dues persones intoxicades per la mala combustió d'una caldera a Camprodon
-
Societat
Les millores de les escoles públiques de Ripoll que s'han fet durant l’estiu
-
Societat
Comença la prova per descongestionar el trànsit al barri vell
-
Societat
Afectacions al trànsit pel pas de La Vuelta 2025 per Ripoll
-
Societat
El Ripollès i tres més: avís per temps violent amb esclafits i mànegues
-
Societat
Obren les inscripcions per participar en la 5a Cursa de la Dona de Ripoll
